کارنامه یک ساله تابناک اصفهان-12 / "مشاور شهردار اصفهان و مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری"
تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت محمد علی ایزدخواستی "مشاور شهردار اصفهان و مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری"مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 03 February 2016

تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت محمد علی ایزدخواستی "مشاور شهردار اصفهان و مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری"مشاهده می کنید:

از نگاه یک خواننده!

محمد علی ایزدخواستیتابناک اصفهان جزء صفحاتی است که عموما به طور روزانه به آن رجوع می کنم. وقتی از من خواستند که برای یک سالگی آن مطلب بنویسم، ذهنم درگیر این شد که چرا تابناک جزء رجوع های روزانه ام قرار گرفته است؟ من بدون اینکه به این موضوع فکر کنم، هر روز به تابناک سری می زدم و الان فرصت مناسبی است که به بهانه این نوشتار، تابناک اصفهان را در ذهن خود بررسی کنم. اندکی تامل این نتایج را برایم به همراه داشت که خالی از لطف نیست.

1. کسانی چون من که وابستگی جریانی ندارند، بیشتر تمایل به بازدید از صفحات غیر جریانی دارند و وابستگی حزبی را به حداقل رسانده اند. تابناک اصفهان به نظر می رسد خیلی هوادار جریان خاصی نیست و این برای امثال من یک مزیت است هر چند به رسانه احزاب سیاسی احترام می گذارم و حضور آنها با برای توسعه سیاسی کشور لازم می دانم اما نمک امثال تابناک برایم بیشتر است.

2. رعایت تنوع دیدگاه ها نکته مهم دیگری است که در تابناک اصفهان به چشم می خورد. این تنوع دیدگاهی انسان را در برابر یک آزادی نسبی قرار می دهد که در حوزه رسانه، همیشه جذابیت خود را دارد. البته جای ارتقاء همیشه وجود دارد اما اصل میل مدیران این رسانه ارزشمند است.

3. دیدن نکات ریز اصفهان مهم ترین مزیت تابناک اصفهان است که برای من جذابیت بسیاری دارد. با اینکه درگیری با مسائل شهری اصل اشتغال من است اما نکات ریزی از حوزه مدیریت شهری که در تابناک مطرح می شود، برایم تازگی خاص خود را دارد. بی شک در سایر حوزه ها نیز این ریزبینی و کشف نکات ظریف وجود داشته است که انسان را هر روز به سمت تابناک اصفهان می کشد.

در کل باید حضور یک رسانه حرفه ای در اصفهان را قدر بدانیم و به دست اندرکاران آن ضمن عرض خسته نباشی، بگوییم که منتظر رشد و توسعه آن هستیم.

مشاور شهردار اصفهان و مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان



****

تابناک نصف جهان به عنوان دریچه ای نو برای مشاهده آخرین اخبار اصفهان و نیم دیگری از جهان منتظر انعکاس انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود در بخش "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان"می باشد.

راه های برقراری ارتباط با تابناک اصفهان

ایمیل برای ارسال مطالب: isftabnak@gmail.com

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
تابناک جان، یاد imna افتادم که مرتب از شهردار تقدیس می کند. در این چند مطلب اخیر هم شما مرتب از خودتان با تعابیر غلو آمیز تعریف کرده اید که ارزش خبری آن 0 است. حرفه ای عمل کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :