رئیس هیئت هندبال استان همدان گفت: استان همدان 25 بهمن ماه میزبان مسابقات هندبال دختران نونهال کشور خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 04 February 2016
رئیس هیئت هندبال استان همدان گفت: استان همدان 25 بهمن ماه میزبان مسابقات هندبال دختران نونهال کشور خواهد بود.

به گزارش فارس،مجید مشایخی‌پور با اشاره به اعزام هندبالیست‌ها به مسابقات مختلف اظهار کرد: هیئت هندبال استان در طول سال ورزشکاران را در قالب تیم‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده تاکنون موفقیت‌ های خوبی نیز داشتیم گفت: راهیابی تیم آقایان به لیگ برتر و حضور تیم بانوان در لیگ دسته یک از جمله این موفقیت‌ها بوده است.

رئیس هیئت هندبال در استان همدان با بیان اینکه این هیئت به دنبال اعزام‌های سال جاری، تیم بانوان را در رده نوجوانان به مسابقات کشوری اعزام خواهد کرد، بیان کرد: مسابقات بانوان نوجوان کشور با حضور 20 تیم از 16 تا 23 بهمن ماه در مبارکه استان اصفهان پیگیری می‌شود که تیم هیئت هندبال بانوان همدان نیز یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود.

*اعزام بانوان نوجوان به مسابقات کشوری

وی ادامه داد: تیم بانوان همدان متشکل از 16 ورزشکار به مربیگری و سرپرستی مژگان ملکی و سحر فرجی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مشایخی‌پور با تأکید بر اینکه بانوان استان وضعیت خوبی در هندبال دارند تصریح کرد: فعالیت بانوان ورزشکار استان در همدان و ملایر پیگیری می‌شود و با توجه به انجام تمرینات منظم و اهداف تعیین شده جایگاه مناسبی در لیگ دسته یک دارند.

وی به حضور دختران نونهال در مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: استان همدان 25 بهمن ماه میزبان مسابقات دختران نونهال کشور خواهد بود و ورزشکاران استان نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت هندبال در استان همدانخاطر نشان کرد: با توجه به وجود ورزشکاران خوب و شایسته در رده نونهالان احتمال حضور دو تیم در مسابقات دختران نونهال وجود دارد.

*اعزام پسران نوجوان به مسابقات منطقه‌ای

وی با اشاره به اعزام تیم نوجوانان در بخش آقایان یادآور شد: تیم نوجوانان استان به منظور حضور در مسابقات منطقه‌ای امروز به قروه درجزین استان کرمانشاه اعزام شد.

مشایخی‌پور با بیان اینکه تیم پاس حاضر در لیگ برتر آقایان با توجه به امکانات محدود تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است، اظهار کرد: تیم پاس در لیگ برتر در جنگ نابرابر از نظر امکانات با سایر تیم‌ها صف‌آرایی می‌کند.

وی ادامه داد: تیم‌های مطرح با بهره بردن از بازیکنان ملی‌پوش در لیگ برتر حضور دارند و این در حالی است که تیم استان با بهره ‌بردن از بازیکنان بومی چهار بازی خود را تنها با یک امتیاز اختلاف واگذار کرده است.

*مسئولان به هندبال کم‌لطف هستند

رئیس هیئت هندبال در استان همدان با تأکید بر اینکه هندبال در استان مورد کم‌لطفی مسئولان قرار گرفته است، تصریح کرد: متأسفانه در بحث سخت‌افزاری، تأمین سالن و حمایت مالی این رشته مظلوم واقع شده است.

وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این رشته ورزشی شد و تأکید کرد: وجود یک سالن اختصاصی حداقل نیاز هیئتی است که تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی در بخش آقایان و بانوان دارد.

مشایخی‌پور یادآور شد: هیئت هندبال استان همدان با توجه به کسب موفقیت‌ها از برترین هیئت‌های استان در رتبه‌بندی است که توجه بیشتر مسئولان را طلب می‌کند.

وی با بیان اینکه هیئت هندبال استان در آکادمی پسران نونهال به صورت مشترک با آموزش و پرورش استان در حال استعدادیابی و تأمین پشتوانه این رشته است، ادامه داد: در حال حاضر 120 دانش‌آموز نونهال در آکادمی مشغول انجام تمرینات هستند و هیئت با انتخاب نفرات برتر از میان این ورزشکاران تیم‌های قدرتمندی را برای حضور در مسابقات تشکیل خواهد داد.

رئیس هیئت هندبال در استان همدان خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود 200 ورزشکار استان را در رده‌های سنی به مسابقات مختلف اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان با وجود کمبود امکانات تمرینات خود را پیگیری می‌کنند گفت: هم‌اکنون تمرینات ورزشکاران در سالن ابن‌سینا و هفت تیر آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار