مسئول مخابرات آبدانان گفت: هزینه نگهداری خطوط تلفن مخابرات آبدانان از درآمد آن بیشتر است.
کد خبر: ۱۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 04 February 2016
مسئول مخابرات آبدانان گفت: هزینه نگهداری خطوط تلفن مخابرات آبدانان از درآمد آن بیشتر است.

به گزارش تابناک ایلام؛"عباس نوری"، مسئول مخابرات آبدانان با بیان مشکلات زیرساختی مخابرات گفت: زلزله 6.2 ریشتری مردادماه سال گذشته خسارات فراوانی به زیرساخت ههای اداری و فنی شهرستان آبدانان وارد کرد که یکی از مهمترین این زیرساخت ها، زیرساخت ارتباطی و مخابراتی این شهرستان بود.
وی اظهار کرد:در اثر این زلزله تمام ساختمان اداری مخابرات ویران و کارشناسان استفاده از آن را غیر مجاز اعلام کردند.
نوری اظهار کرد: تمام قسمتهای اداری ساختمان تخلیه شد ،این ویرانه مخابرات چنان تخریب شده است که با کوچکترین پسلرزه امکان فروریختن آن محتمل است .

 رئیس مخابرات آبدانان اظهار کرد: برخی افراد با تخریب یا ساخت منازلشان که بر اثر زلزله آسیب دیده اند باعث قطعی شبکه کابل و آسیب به زیرساختهای مخابرات آبدانان شده اند و همین امر بحث ارتباطات تلفنی و اینترنتی مردم را با مشکل مواجه کرده است .
وی بیان کرد:وی از مردم شهرستان خواست که در هنگام تخریب ساختمان و یا گودبرداری مواظب زیرساختهای مخابراتی شهرستان باشند.

رئیس مخابرات آبدانان با اشاره به تعریف پست مخابراتی آبدانان برای هفت هزار نفر گفت: هم اکنون مخابرات آبدانان دارای هشت هزار مشترک است که دیگر جای توسعه ندارد و ساخت محله های جدید و ساخت منازل در حاشیه شهر باعث شده است مخابرات دیگر نتواند خدمات ارائه دهد ، با این حال ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم که مشکل این شهروندان حل شود.
نوری با اشاره به تخریب زیرساخت و ساختمان مخابرات گفت: برای بازسازی کلی مخابرات آبدانان به اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان احتیاج است .

رئیس مخابرات آبدانان افزود: هزینه نگهداری خطوط تلفن مخابرات آبدانان از درآمد آن بیشتر است ، مخابرات آبدانان در دو ماه 100 میلیون تومان درآمد دارد یعنی هر ماه 50 میلیون حال اینکه هزینه نگهداری و توسعه بخش های مخابرات به مراتب بیشتر از این مبلغ است.
بازنشسته شدن جمعی از کارکنان مخابرات آبدانان و عدم جایگزینی آنها و کمبود نیروی متخصص از جمله مشکلات عدیده ای هستند که مخابرات آبدانان علاوه بر خسارات زلزله با آن مواجه است که لازم است مسئولان استانی و کشوری وزارت ارتباطات نسبت به رفع آنها اقدام کنند./ف

منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار