فرماندار همدان گفت: 6 هزار نفر در برگزاری انتخابات در همدان همکاری خواهند داشت و آماده کار هستند.
کد خبر: ۱۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 04 February 2016

فرماندار همدان گفت: 6 هزار نفر در برگزاری انتخابات در همدان همکاری خواهند داشت و آماده کار هستند.

به گزارش فارس، علی تعالی در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان با اشاره به تعداد پروژه‌های در حال افتتاح در دهه فجر امسال در همدان اظهار کرد: تعداد 85 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان در طول دهه فجر در شهرستان همدان افتتاح می‌شود.

وی گفت: تعداد 21 پروژه نیز شامل 16 پروژه زیربنایی، سه پروژه بهداشت و درمان و سه پروژه راه و شهرسازی در دهه فجر امسال در شهرستان همدان کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر اینکه بحث انتخابات از مباحث اصلی کار ماست که امسال نیز دو انتخابات مهم و حساس را در پیش رو داریم، افزود: در سال جاری 6 هزار نفر در استان همدان در برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت که آماده کار هستند.

وی با اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط جوی اضافه کرد: باید تدابیر لازم در مناطق روستایی و صعب‌العبور برای جلوگیری از قطعی خطوط ارتباطی و اینترنت صورت گیرد.

تعالی با تأکید بر اینکه ناموس این کشور انتخابات است و هرگونه اخلال در انتخابات بازتاب خوبی در بر نخواهد داشت، اظهار کرد: مهم‌ترین بخش مورد نیاز بخش حمل و نقل است که همه دستگاه‌ها آماده‌باش هستند و در همین راستا نیز 850 خودرو برای انتخابات تدارک دیده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت بازار همدان افزود: همدان یکی از مناطق توریستی و گردشگری کشور است و زیبایی و نظم در آن باید محسوس باشد تا گردشگر به محض ورود آن را لمس کند.

*وضعیت مطلوبی در بازار همدان نمی‌بینیم

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما وضعیت مناسب و مطلوبی را در بازار و مراکز تجاری همدان به لحاظ زیرساختی، ایمنی، اصلاح شبکه حفاظتی و امنیتی و اشغال فضاهای بازار نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز در سبزه‌میدان و سرگذر همدان نشان می‌دهد هیچ نظارتی بر این مناطق وجود ندارد، اضافه کرد: این وضعیت در شأن همدان نیست و بالاخره باید ساماندهی شود.

تعالی تأکید کرد: کمیته‌هایی باید با محوریت شهرداری تشکیل شود و همه با هم مشارکت کنند تا بتوانیم این مناطق را ساماندهی کنیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به وضعیت حمام قلعه همدان که در آن فعالیت پرنده‌فروشی انجام می‌شود، گفت: باید مسائل و مشکلات مناطق مختلف را حل کنیم، اگر ورود نکنیم وضعیت به همین شکل باقی می‌ماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار