کد خبر: ۱۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 06 February 2016


مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز از شناسایی چند باند قاچاق دارو با سوء استفاده از دفترچه های تامین اجتماعی و جعل مهر پزشکان در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، دکتر ابوالفضل آفریده روز شنبه در نشست با خبرنگاران در کرج افزود: یکی از این افراد از حدود چهارسال پیش با سوء استفاده از دفترچه یک بیمه تامین اجتماعی ، حدود 9 میلیاردو 500 میلیون ریال داروی بیماران سرطانی را قاچاق و در بازار آزاد به فروش می رساند.

وی ادامه داد: باند دیگری نیز با سوء استفاده از 12 دفترچه تامین اجتماعی ، داروهای بیماران خاص را از گردونه توزیع خارج می کرد.

آفریده گفت: همچنین فرد دیگری با همین شیوه بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریال داروی بیماران خاص را قاچاق کرده است.

وی اظهار داشت: این افراد اگرچه ساکن استان البرز هستند اما داروها را از مناطق دیگر کشور تهیه و قاچاق می کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز به فعالیت های این مدیریت در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال یک میلیاردو 35میلیارد ریال صرف درمان مستقیم ، 3میلیاردو 370 میلیارد ریال صرف درمان غیر مستقیم و 12میلیار ریال برای برنامه های عملیاتی این مدیریت هزینه شده است.

آفریده ،به عملکرد بخش بستری سال 93و جاری نیز اشاره کرد و افزود:در سال گذشته در بخش بستری 46هزارو 905نفر بستری ، 25هزارو 68نفر مورد عمل جراحی و تعداد زایمان های انجام شده 7هزارو 566 مورد بود .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار کرد: تعداد بستری شدگان در سال جاری 34هزارو 533نفر، تعداد اعمال جراحی انجام شده 16هزارو 723نفر و تعداد زایمان های انجام شده نیز6هزارو 522 مورد بوده است.

وی اظهار کرد: در درمان غیر مستقیم از فروردین تا مرداد ماه سال جاری پنج میلیون و 923 نسخه مورد بررسی قرار گرفت و در این مدت بیش از یک هزار و 615 میلیاردریال

به بیمه شدگان پرداخت شده است.

آفریده به طرح های در دست اقدام مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز اشاره کرد و گفت: اکنون پلی کلینیک تخصصی فردیس با حدود 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پیگیری بازسازی ساختمان های قدیم و جدید بیمارستان هشتگرد و بازسازی اتاق عمل آن از دیگر اقدامات است.

آفریده اظهار کرد: پیگیری تحویل زمین مربوط به پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی

و احداث ساختمان برای مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان البرز

از طرح های در دست اقدام است.

این مسئول احداث ساختمان برای مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان البرز و اخذ پروانه های بهره برداری بیمارستان هشتگرد و دی کلینیک شهید محمد جاجی زاده را از دیگر اقداماتی دانست که در دستور کار قرار دارد.

آفریده گفت: احداث مرکز رفاهی برای کارکنان در باغ ابتدای جاده کرج چالوس در دست اقدام است.

وی بیان داشت: مدیریت تامین اجتماعی استان البرز در بخش درمان مستقیم دارای دو بیمارستان(البرز و هشتگرد)، یک دی کلینیک(شهید حاجی زاده)، دو پلی کلینیک تخصصی (شهید بهشتی و حصارک) ، سه درمانگاه (فردیس،نظرآبادو اشتهارد)و یک مرکز دندانپزشکی در رجایی شهر کرج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار