هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر شهردار اردبیل به مانند سنوات گذشته با هدف بررسی و تصویب لایحه بودجه سالانه بودجه 95 شهرداری را تقدیم شورا می‌کند.
کد خبر: ۱۷۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 06 February 2016

رئیس شورای شهر اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: لایحه بودجه سال 95 شهرداری اردبیل در حالی فردا در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیم اعضای شورای شهر خواهد شد که 13 عضو شورای شهر در فرصت یک ماه تا 40 روز باید با بررسی دقیق ردیف‌های بودجه‌ای 95 شهرداری نسبت به تصویب و تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن اقدام کنند.

زکی‌الله خوشبخت افزود: با تحلیل به موقع بودجه شهرداری اردبیل در سال 95 امیدواریم در فرصت باقی‌مانده از سال جاری شورای شهر با جلسات متعدد و فرصت ‌گذاشتن برای بررسی ابعاد بودجه در کمیسیون‌های تخصصی نسبت به تصویب نهایی بودجه سال 95 که واقع‌بینانه‌تر و بر مبنای یک تحلیل درست تدارک دیده شده است اقدام جدی و عملی انجام شود.

وی ادامه داد: قطعا کارشناسان و معاونان و روسای سازمان‌های شهرداری تلاش‌شان بر این خواهد بود تا به سرعت و با دقت نظر بیشتر بودجه سال آینده را به تصویب برسانند که مردم اردبیل یقین داشته باشند رویکرد شورا نگاه عدالت‌‌محورانه در بودجه سال آینده در توزیع خدمات در مناطق مختلف شهر اردبیل خواهد بود.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: هر چقدر بودجه عملیاتی‌تر و با نظم و انضباط در حوزه اجرا توجه و بها دادن به کارهای اولویت‌دار به ویژه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین بها دادن به مناطق کمتر توسعه‌یافته با ایجاد زیرساخت‌های مناسب همراه باشد قطعا خروجی کار نیز مثبت خواهد بود.

خوشبخت گفت:‌ متمم بودجه سال 94 شهرداری اردبیل نیز در کمیسیون برنامه و بودجه طی هفته جاری مورد بررسی دقیق‌تر قرار می‌گیرد تا نظر مساعد شورای شهر تامین شده و به صورت واقعی‌تر شاهد عملیات اجرایی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی باشیم که سال‌ها است بر زمین مانده است.

وی یادآور شد: توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، آسفالت معابر و کوچه‌ها، بهسازی پیاده‌روها و ادامه ساماندهی رودخانه بالیقلو، سر و سامان دادن به وضعیت دریاچه شورابیل و همچنین کمک به فعال شدن پروژه‌های مشارکتی از رویکردهای جدی در بودجه سال 95 خواهد بود که سعی واقعی بر پیش‌برد بهتر اهداف در این حوزه است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، فردا صبح در ساختمان امور مالیاتی شهرداری اردبیل بودجه بیش از 300 میلیارد تومانی خود را تقدیم اعضای شورای شهر خواهد کرد تا در مهلت باقی‌مانده از سال 94 شورا در مورد تصویب این بودجه آن را برای اجرا در سال آینده در اختیار شهرداری اردبیل قرار دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار