کارنامه یک ساله تابناک اصفهان -14 / فاطمه نوری " روزنامه نگار و فعال عرصه گردشگری"
تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت فاطمه نوری "روزنامه نگار و روابط عمومی مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان" را مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۷۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 06 February 2016

تابناک اصفهانهمزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت فاطمه نوری "روزنامه نگار و  روابط عمومی مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان" را مشاهده می کنید:

درنگ جایز نیست، شتاب کن!

فاطمه نوری- هر روز صبح پیش از شروع کار، اخباری که از سر گذشته را با تابناک مرور می‌کنم، تقریبا 4 سال است که هر روز صبح این روند تکرار می‌شود و برای من فعال شدن تابناک در اصفهان خبر خوبی بود. حالا یک سال از آغاز فعالیت این سایت خبری تحلیلی در اصفهان می‌گذرد و نوشتن درباره عملکرد این سایت کمی راحت‌تر شده است.

اگر نگاهی از ابتدای کار این رسانه تا به امروز بیندازید، بر صحت و سقم ادعای رشد این رسانه صحه خواهید گذاشت. تابناک نسبت به روزهای نخست فعالیتش تقریبا دیگر از اخبار جا نمی‌ماند. در واقع باید بگویم نه تنها جا نمی‌ماند بلکه در برخی اوقات نخستین رسانه‌ای است که اخبار مهم استان را منعکس می‌کند. عملکرد تابناک اصفهان در سه زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عملکرد بسیار خوبی بوده است، تابناک از جمله رسانه‌هایی است که فارغ از حاشیه‌هایی که در رسانه‌های امروز به متن اصلی کارشان تبدیل شده به رسالت خبری خود می‌پردازد. حمایت از سمن‌های گردشگری به ویژه مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از این دست اقدامات است که جایگاه مردمی این رسانه را نشان می‌دهد.

در این میان، تابناک همچون سایر سایت‌های خبری تحلیلی نیازمند افزایش نیروی انسانی خود برای تولیدات بیشتر و بهتر است. مهم‌ترین ضعف تابناک اصفهان قطعا کم بودن گزارش‌ها و اخبار تولیدی است.

از تابناک انتظار می‌رود محتوایی غنی در موضوعات گسترده‌تری را به مخاطبانش عرضه کند. تابناک اصفهان که تا امروز اعتبار خود را از سایت مادر وام گرفته باید برای داشتن شخصیتی مستقل و با هویت در اصفهان تلاش کند، اگرچه مین‌های خنثی نشده این میدان ممکن است برایش دردسرساز شوند.

گرافیک و طراحی صفحه تابناک هم عیب بزرگ این سایت است که تکراری و خسته‌کننده شده و بعد از گذشت سال‌ها از فعالیت سایت، برخلاف تنوع تولیداتش، خلاقیتی در آن دیده نمی‌شود. هرچند این مشکل باید از سایت اصلی برطرف شود، اما پیگیری تابناک استان‌ها هم بی‌اثر نیست.

برقراری و حفظ ارتباط با مخاطبان با ابزارهای متفاوت یکی از ویژگی‌های اصلی تابناک بوده و هست، به واسطه همین ویژگی مثبت است که امروز میان همه رفت و آمدهای اقتصادی، سیاسی و انتخاباتی به اصفهان زمانی را به نوشتن برای پاسداشت جشن یک سالگی این رسانه خوب اختصاص می‌دهیم.

پایدار باشید!

"روابط عمومی مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان"



****

تابناک نصف جهان به عنوان دریچه ای نو برای مشاهده آخرین اخبار اصفهان و نیم دیگری از جهان منتظر انعکاس انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود در بخش "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان"می باشد.

راه های برقراری ارتباط با تابناک اصفهان

ایمیل برای ارسال مطالب: isftabnak@gmail.com
ارتباط در تلگرام و سایر شبکه های مجازی: 09162843328

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
برای تابناک متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :