مدیرکل پشتبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: آنقدر گوشت قرمز و مرغ در بازار وجود دارد که نیازی به ذخیره‌سازی برای شب عید وجود ندارد.
کد خبر: ۱۷۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 07 February 2016
مدیرکل پشتبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: آنقدر گوشت قرمز و مرغ در بازار وجود دارد که نیازی به ذخیره‌سازی برای شب عید وجود ندارد.

حسن احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، کمبود و گرانی مرغ را برای همیشه در کشور منتفی دانست و افزود: به اندازه کافی تولید مرغ در کشور داریم و نیازی به ذخیره‌سازی برای شب عید نیست.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه هم کمبود مرغ وجود ندارد و در حال حاضر قیمت مرغ کیلویی 5400 تا 5500 تومان است که قیمت مناسب و خوبی است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام با بیان اینکه احتمال گرانی و کمبود در روزهای پایانی سال وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در هر حال ذخیره مناسبی از گوشت مرغ در استان داریم که در صورتی‌که کمبودی رخ دهد، برای تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد را انجام می‌دهیم.

احمدی اشاره‌ای هم به وضعیت گوشت قرمز داشت و یادآوری کرد: با توجه به اینکه کشورهای عربی فعلا از خرید دام زنده ما اعلام بی نیازی کرده‌اند، کمبودی در این خصوص هم در کشور و استان نداریم.

وی قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوساله در استان را حدود 21 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوسفندی را 24 تا 25 هزار تومان اعلام کرد.

به گفته این مسئول، قیمت‌ها بسیار مناسب هستند و نیازی به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار نیست.

احمدی تصریح کرد: اگر نیاز و کمبود باشد، در روزهای پایانی سال برای تنظیم بازار گوشت قرمز هم وارد می‌شویم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار