سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان گفت: جشنواره دانشجویی موسیقی اردیبهشت ماه سال آینده به همت انجمن موسیقی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 08 February 2016

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان گفت: جشنواره دانشجویی موسیقی اردیبهشت ماه سال آینده به همت انجمن موسیقی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، حسین جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد همدان یکی از بزرگترین مراکز زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی استان است چرا که از استانداردهای لازم از نظر فضای آموزشی، تعداد رشته و دانشجو برخوردار است.

وی با بیان اینکه همدان قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش‌های فرهنگی و هنری را دارد، افزود: مهمترین نیاز هنرمندان تجربی استان همدان گذراندن آموزش‌های تئوریک است بر این اساس این مرکز آموزشی خلاءهای آموزشی را برای هنرمندان پر می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان تصریح کرد: ایجاد بازار کار، کسب تجربه و علم‌آموزی در این مرکز آموزشی در اولویت قرار دارد چرا که فضا، امکانات و اساتید مجربی بسیاری برخوردار است.

وی تحصیل دانشجویان در رشته‌های طراحی لباس و الگوسازی را از رشته‌های جدید فعال در این مرکز برشمرد و بیان کرد: 160 استاد دارای مدرک تحصیلی دکترا تا اساتید تجربی در این مرکز به 1150 دانشجو در 19 رشته کاردانی و کارشناسی خدمات آموزشی ارائه می‌دهند.

جعفری با اشاره به اینکه انجمن‌ها و تشکل‌های هنری در رشته‌های هنری این مرکز آموزشی فعال است، گفت: جشنواره دانشجویی موسیقی اردیبهشت ماه سال آینده به همت انجمن موسیقی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول دوران فارغ‌التحصیلی 50 درصد شهریه به صورت وام به دانشجویان پرداخت می‌شود، افزود: کمبود فضای آموزشی، کمبود استاد برای رشته‌های نوپا از جمله مشکلات و پیش‌روی مراکز آموزش علمی و کاربردی است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک واحد همدان از آغاز مرحله پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد و گفت: 14 تا 20 بهمن پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و از 18 تا 20 بهمن ماه امسال پذیرش در دوره‌های کارشناسی آغاز می‌شود که البته مجوز 8 رشته جدید نیز برای ترم آینده دریافت شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار