چهارمین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم خضریان همدان با حضور مسئولان استان و اعضای هیئت‌ مدیره خیران سلامت این مرکز با صرف ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 08 February 2016

چهارمین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم خضریان همدان با حضور مسئولان استان و اعضای هیئت‌ مدیره خیران سلامت این مرکز با صرف ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش تسنیم ، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیه با مشارکت خیران سلامت همدان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان و فرماندار همدان افتتاح شد.

این خیران پیش از این در راه‌اندازی درمانگاه مهدیه، دارالایتام مهدیه و مؤسسه قرض‌الحسنه مهدیه با تأسی از توصیه‌های آیت‌الله شهید مدنی مشارکت داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن قدردانی از مؤسسه خیریه مهدیه و اقدامات خیرخواهانه اوقاف برای ساخت پروژه‌های بهداشتی و درمانی اظهار داشت: کلینیک ویژه دندانپزشکی شماره 3 در درمانگاه اعتمادیه به زودی به بهرهبرداری میرسد.

سیدحبیبالله موسوی‌بهار با اشاره به اینکه هم اکنون در حال مذاکره برای راهاندازی کلینیک ویژه دندانپزشکی شماره 4 دانشگاه هستیم، افزود: خدمات دندانپزشکی از نیازهای اساسی بهداشتی افراد است که با ساخت این کلینیک‌ها با کمک خیران در مناطق مختلف استان زمینه ارائه خدمات توسط پزشکان و دندانپزشکان فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان آمادگی دارد که به درخواست خیران در حسینیه‌ها، تکایا و مناطل مسکونی را تجهیز و تعمیر کند و به راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی اختصاص دهد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان نیز اظهار داشت: نام کلینیک مهدیه تداعیکننده شهید محراب آیت‌الها مدنی است و این اقدامات خیرخواهانه نشان از اثرگذاری خیرات و برکات این شهید بزرگوار در مردم همدان است که رهبر نهضت حضرت امام خمینی(ره) در استان همدان و غرب کشور بود.

محمدابراهیم الهیتبار، اعضای هیئت مدیره درمانگاه خیریه مهدیه را سرمایههای گران‌سنگ استان همدان دانست و افزود: هیئت‌ مدیره مرکز خیریه مهدیه اقدامات اثربخشی را در تمام نقاط شهر همدان به سرانجام رسانده‌اند.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بخش بهداشت و درمان بیان کرد: با راه‌اندازی این کلینیک ویژه در این موقعیت جغرافیایی شهر همدان علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم محروم منطقه از بار مراجعه به مرکز شهر و بیمارستان‌های دولتی می‌کاهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اظهار داشت: 350 میلیون تومان برای تعمیرات و تجهیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیه هزینه شده است و این کلینیک متعلق به درمانگاه خیریه مهدیه است که با امضای تفاهمنامه به مدت 10 سال در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گرفته است.

محمدرضا عبادیان با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان از کلینیک تخصصی برخوردار هستند، افوزد: کلینیک مهدیه نمونه‌ای از خدمات دولت تدبیر و امید و همکاری بخش خیریه برای ارائه خدماتی بهداشتی و درمانی به مردم است.

وی گفت: این کلینیک، چهارمین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهر همدان است و بزودی یک کلینیک ویژه دندانپزشکی نیز بهره‌برداری می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: پیش از این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شیخ‌الرئیس و امام خمینی(ره) و کلینیک ویژه دندانپزشکی مباشر کاشانی در شهر همدان به صورت دولتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: کلینیک مهدیه ظرفیت استقرار 30 پزشک متخصص را دارد که تاکنون 10 پزشک جذب شده است و هر روز از ساعت 15 تا 20 آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار