فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه در كشورهاي پيشرفته دنيا كشف 60درصدي جرائم خشن را افتخاري براي خود مي دانند، تصريح كرد: با رويكرد عملي پليس در كشور ما، در استان فارس، بيش از 75 درصد از جرايم خشن و 98 درصدجرائم در فضاي مجازي توسط پليس "فتا" كشف مي شود.
کد خبر: ۱۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 08 February 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" اظهار كرد: مردم كشور ما با توجه به اينكه مردمي آرمان گرا هستند، براساس پايه هاي ديني، باورهاي ديني، عدالت خواهي، آزادي خواهي ، آزادي طلبي و در راستاي برگشت به ارزش هاي دين مبين اسلام انقلاب كردند.

وي ادامه داد: پس از انقلاب نيز احاد مردم بويژه جوانان، يكپارچه و منسجم با فرمانبرداري از فرامين حضرت امام (ره)، در راه دفاع از يكپارچگي كشور قدم برداشتند و امروز هم بحمدالله اين خط انقلاب در كشورهاي منطقه سير صعودي دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطرنشان كرد: امنيت امروز مديون راه امام و دنباله اقدامات ايشان و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله امام "خامنه اي" است كه سكان امنيت كشور به دست ايشان است.

سردار "گودرزي" افزود: دشمنان ما، در طول 37 سال گذشته ظلم هاي زيادي بر كشور ما و بر عليه امنيت ملي ما انجام دادند كه اگر اين اقدامات بر عليه كشورهاي قدرتمند جهان انجام شده بود، آنها را با چالش و مشكل مواجه مي كرد، اما از آنجا كه كشور ما متكي به حمايت هاي مردم، توكل بر خدا و توسل به ائمه معصومين (ع) است، از اين توطئه ها درآمان مانده است.

وي بيان كرد: امروز در كشور ما پليس و ساير نيروهاي مسلح با رويكردي علمي، از امنيت اين مرز بوم حراست مي كند و وجود بيش از 12 الي 15 دانشكده فني و كاربردي در دانشگاه علوم انتظامي امين، نشان از حرفه اي گرايي، دانش بنيان بودن و مردمي بودن پليس است.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: پليس كشور ما از بطن مردم و براي مردم است و اين خيلي مهم است كه اتكاي امروز پليس به مردم و اعتماد عمومي در جامعه است.

سردار "كودرزي" با اشاره به اينكه در كشورهاي پيشرفته دنيا كشف 60درصدي جرائم خشن را افتخاري براي خود مي دانند، تصريح كرد: با رويكرد عملي پليس در كشور ما، در استان فارس، بيش از 75 درصد از جرايم خشن و 98 درصدجرائم در فضاي مجازي توسط پليس "فتا" كشف مي شود.

وي به اجراي طرح "مكنا" در مراكز انتظامي استان فارس اشاره كرد و گفت: در راستاي حرمت به مردم، رعايت حقوق شهروندي و بالا بردن آستانه تحمل كاركنان پليس، در يك سال گذشته 120 كلانتري در استان فارس بازسازي شده است به گونه اي كه در خور شان مردم فهيم و لايتمدار اين استان باشد.

فرمانده انتظامي استان فارس، ايجاد اورژانس اجتماعي انتظامي در معاونت اجتماعي پليس فارس را از اقدامات مناسبي برشمرد كه در اين طرح، ماموران با حضور در مناطق ويژه اجتماعي و محله هاي جرم خيز، سعي برآن دارند پل ارتباطي را بين پليس و مردم ايجاد نموده و در راستاي ريشه يابي آسيب ها و جرائم و حل مسائل و مشكلات مردم در اين مناطق گام برداند.

سردار "گودرزي" اضافه كرد: مراكز مشاوره اي كه در كلانتري ها و پاسگاه ها دائر شده است، از بهترين كارشناسان علوم اجتماعي استفاده مي كنند و با اين اقدام بيش از 10 هزار پرونده در 10 ماه گذشته سال 94 مختومه شده كه هر كدام مي توانست منشاء يك فساد در خانواده ها و يا جامعه باشد.

وي گفت: در انتظامي استان فارس سازوكارهايي فراهم شده است كه ضمن حفظ اقتدار پليس به معناي واقعي، حرمت مردم نگه داشته شود و حقوق شهروندي نيز رعايت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار