سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از افتتاح نگارخانه شهر و فرهنگسرای تخصصی خانواده در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 08 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر عنوان کرد: افتتاح نخستین فرهنگسرای خانواده، بهره‌برداری از دو سالن ورزشی، افتتاح چهار مرکز خدمات اجتماعی و افتتاح خانه نجوم قرآنی از جمله اقدامات برای دهه فجر است.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از افتتاح نگارخانه شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر آن افتتاح خانه هنر، بهره‌برداری از سه سرای محله، افتتاح دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی و رونمایی از دو بازی حرفه‌ای با موضوع فرهنگ شهروندی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین رونمایی از دو انیمیشن با موضوع فرهنگ شهروندی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای این دهه است.

موسوی‌نژادیان همچنین از افتتاح نخستین فرهنگسرای تخصصی خانواده در قم خبر داد و گفت: در این فرهنگسرا 50 عنوان خدمات آموزشی در حوزه مسائل اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات مشاوره، خانه بازی کودک، نمایشگاه تخصصی، خدمات کتابخانه‌ای و ورزشی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا در شهرک ایثار راه‌اندازی شده است، بیان کرد: با هدف ارتقای آموزش‌های خانواده و خدمات اجتماعی به شهروندان این فرهنگسرای تخصصی ایجاد شده که تنها خدمات محله‌ای ندارد و همه شهروندان می‌توانند از این ظرفیت بهره ببرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار