کد خبر: ۱۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 08 February 2016

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مشارکت حداکثری جوانان در امور کشور توسعه یابد،گفت: سازمان های مردم نهاد دانش آموزی برای این اثر گذاری نیازمند ایجاد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد رستمی در جشن بزرگ رویداد که امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ورزشگاه انقلاب و در میان دانش آموزان دختر رای اولی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان امروز به همان اندازه جوانان دوران جنگ متعهد، اخلاق مدار و عاشق انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی با شعار قابل حل نیست، افزود: امروز نیازمند تمرین آزادی‌های به حق اجتماعی بدون وارد شدن امور غیراخلاقی به آن هستیم و این همان خواسته امام(ره) و مبارزین پیرو ایشان بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه امام(ره) به جوانان ایران اعتقاد بسیار بالایی داشت و سرنوشت کشور را در اختیار آنان قرار داد، تصریح کرد: امام خمینی(ره)، رهبر خود را یک کودک 13 ساله ای میدانست که برای دفاع از کشور به زیر تانک رفت.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم دهه فجر را به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن بگیریم اما افکار و اهداف امام(ره) را کنار بگذاریم، گفت: اندیشه‌های امام(ره) باید برای زنده نگه داشتن انقلاب زنده و پایدار بماند و این امر تنها به دست جوانان امکان پذیر است.

رستمی بیان کرد: باید تلاش کنیم با احترام و در نظر گرفتن چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی به همراه اعتقادات محکم جوانان، فرهنگ انقلاب اسلامی و ایرانی را پیش ببریم و آن را پایدار و استوار نگاه داریم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش اظهار داشت: امام خمینی(ره) با سپردن امور دولت به دست جوانان انقلاب را مستحکم کرد و به دست مقام معظم رهبری سپرد و امروز نیز با پیروی از ایشان باید برای مشارکت حداکثری جوانان در امور مملکت تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از مشارکت جوانان و اتحاد و قدم برداشتن آنان در راستای منافع ملی،ترسید افزود: جوانان ایرانی اکنون برای غلبه بر مخالفان این مرز و بوم و پیش بردن خواسته‌های عقلانی خود باید از انواع رسانه‌های در اختیار استفاده کنند.

رستمی ضمن تاکید بر لزوم ارتباط دانش آموزان با آموزش و پرورش، دولت و نظام، گفت: یکی از موثرترین راه‌ها برای اثرگذاری جوانان در کشور تشکیل سازمان‌های مردم نهاد دانش آموزی است و در این راستا امیدواریم به زودی در هر مدرسه یک سازمان مردم نهاد تشکیل شود.

وی بیان کرد: مردم هریک با رای خود در سرنوشت کشور دخیل هستند و شما رای اولی‌ها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارید و باید با انتخاب درست افرادی آگاه، معتدل، باتدبیر و اخلاق مدار را به مجلس هدایت کنید.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از 3 تن از سفیران پیشگیری از اعتیاد در استان البرز تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار