دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد گفت: درآمد این استان در 10 ماه امسال نسبت به میزان مصوب با 12 درصد کاهش به هفت هزار و 830 میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر: ۱۷۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 09 February 2016

به گزارش تابناک یزد،علی نمازی در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان ، آمار عملکرد درآمد استان در بخش درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه را اعلام کرد .

وی افزود: مجموع درآمد 10ماه تا پایان دی ماه امسال میزان نسبت به مدت مشابه پارسال، 3 درصد کاهش یافته است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این ارتباط میزان مالیات های غیرمستقیم شامل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل راسه هزار و 50 میلیارد ریال اعلام کرد.
نمازی افزود: میزان درآمدهای جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگی، جرائم ماده 199 قانون کار، قانون شکار و آلودگی نیز در این مدت 234 میلیارد ریال بوده است.
به گفته دبیر ستاد درآمد استان یزد ، درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا ها هم دو هزار و 700 میلیارد بوده که بیشتر آن مربوط به اداره کل ثبت اسناد و املاک و ناجا بوده است.
وی ادامه داد: درآمد وصولی استان مشتمل بر 94 درصد درآمدهای مالیاتی، سه درصد جرائم و خسارات و 3 درصد خدمات و فروش کالا بوده است.
محمدرضا نبی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در این نشست، از رتبه سیزدهم درآمد استان در لایحه بودجه 95 خبر داد و گفت: سهم استان یزد از درآمدهای کشور 1.6 درصد پیش بینی شده است.
محمد مهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در بخش دیگری از این جلسه به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح 5+95 این اداره کل به منظور جذب گردشگران خارجی و لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم تا سال 1400 پرداخت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار