جوادیان مطرح کرد:
تابناک: مسئول ستاد اجرایی منطقه ۵ ستاد گردشگری شهرداری اصفهان گفت: در ايام نوروز روزانه بیش از یک هزار گردشگر به شهر رویاهای اصفهان وارد می‌شود و از امکانات تفریحی آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 31 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمید عصارزادگان اظهار داشت: به دنبال بازدید روزانه ۴۵ هزار نفری از کوه صفه ،به طور تقریبی روزانه بین یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار گردشگر از تله سیژ کوه صفه استفاده می‌کنند.

وی اعلام کرد: این در حالی که هر روز بین ۲ تا ۳ هزار نفر از گردشگران از تله کابین صفه اصفهان بازدید و استفاده می‌کنند.

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۵ ستاد گردشگری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنين بین۸۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ نفربه شهر رویاها واقع در کوه صفه وارد و از امکانات تفریحی آن استفاده می‌کنند.

وی تاكيد كرد: اگر در ايام نوروز پايداری هوا را داشتيم به طور حتم استقبال شهروندان و مسافران از اين مكان های تفريحی افزايش می يافت.

عصارزادگان اظهار داشت: به منظور تامين ايمنی شهروندان و گردشگران در زمان وزش باد تله سيژ و بازی هاي روباز شهرروياها متوقف می شود.

وی گفت: امسال با توجه به شرايط ناپايدار هوا و وزش باد استقبال شهروندان از مكان های تفريحی تله سيژ، تله كابين و شهربازی روياها تحت تاثير قرار گرفته است.

عصارزادگان افزود: با توجه به وضعيت هوای شهر اصفهان طی اين ۱۱ روز تنها ۴ روز تله سيژ، تله كابين و بازی هاي روباز شهربازی روياها فعال بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار