میزبانی نوروزی به روایت آمار؛
تابناک: در آمار شهرداری اصفهان تعداد مسافران شب خواب در نقاط مختلف اصفهان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
کد خبر: ۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 31 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، به روزهای پایانی نوروز که نزدیک می شویم، آمارها هم کم کم به سوی جمع بندی و گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی ختم می شود.

امروز یازدهمین روز از نوروز 94 بود و تقریبا آمار ورود گردشگران به استان اصفهان که به چهارمیلیون نفر رسیده بود ثابت مانده است و بعید است دیگر در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی این آمار افزایش قابل توجهی یابد.

جاده های استان اصفهان به سبب ترانزیتی و قرار گرفتن در مرکز مواصلاتی کشور، به گفته محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان شاهد تردد هشت میلیون و هشت هزار تردد خودرو در ایام تعطیلات نوروزی بود.

البته این آماری است که دستگاه های تردد شمار جاده ای به ثبت رسیده اند، و آمارهای اسکان و حضور مسافران به عنوان گردشگر در استان اصفهان متفاوت از این آمار است.

البته در آمار شهرداری اصفهان تعداد مسافران شب خواب در نقاط مختلف اصفهان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

همچنین در روزهای پایانی نوروز محدودیتهایی نیز برای تردد خودروها در نظر گرفته شده است که براساس این محدودیت ها، تردد تمام خودروهای سنگین در محورهای شرقی استان از سمت طبس - خور به طرف نائین از ساعت ۲۴ امشب تا ۱۵ فروردین با محدودیت ترافیکی روبرو است. در این محورها تردد کامیون های سنگین و باربری ممنوع است.

نوید حاج بابایی، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار داشت: در شهرستان های داران، فريدونشهر، چادگان، خوانسار، ميمه، گلپايگان و بويين‌مياندشت احتمال بارش پراکنده در سیزده بدر پیش بینی شده است.

وی اعلام کرد: در این شهرستان ها هوا در روز سیزدهم فروردین قسمتی ابری همراه با افزايش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراكنده پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این در حالی که در شهرستان‌های اصفهان، خمينی شهر، فلاورجان، نجف‌آباد، تيران، دهق و علويجه ، كاشان و آران و بيدگل در این روز هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی افزايش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

وی گفت: در شهرستان های مباركه، شهرضا، دهاقان، زرين‌شهر، نايين، ورزنه، شرق اصفهان، خوروبيابانك، چوپانان، سمیرم، اردستان و نطنز نیز هوای اصفهان روز سیزدهم فروردین کمی ابری، تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :