کد خبر: ۱۷۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: یوم‌الله 22 بهمن متعلق به تمام ایرانیان است.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران سال‌ها تحت فشار و ظلم یک حکومت فاسد و دست‌نشانده غربی‌ها قرار داشت و در این مدت ظلم بسیاری به ملت ایران و ایران اسلامی روا داشته شد.

وی تصریح کرد: تاریخ مبارزات ملت ایران نشان می‌دهد که مردم ما همواره خواستار آزادی و احقاق حق خود و اجرای احکام اسلامی بودند و مبارزات بسیاری طی 200 سال اخیر برای تحقق این مهم انجام دادند.

این مسئول افزود: زمانی که پرچم قیام و مبارزه ملت ایران در اختیار مرجعیت معظم شیعه و به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار گرفت، مردم ما متحد شده و به طور یکپارچه زیر این پرچم جمع شدند و ثمره آن پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستمشاهی بود.

ایرانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق خواست ملتی بود که بیش از 200 سال برای آن مبارزه کرد و سرانجام با ایثار و فداکاری اقشار مختلف جامعه و هدایت‌های مرجعیت معظم شیعه به ثمر نشست.

وی تاکید کرد: بنابراین روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 روز پیروزی تمام ملت ایران بوده و این پیروزی متعلق به آحاد جامعه است.

معاون استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن و برگزاری راهپیمایی باشکوه ملت ایران در این روز گفت: تمام افرادی که عشق به ایران دارند و خواستار آزادی و سربلندی و عزت این مردم هستند و می‌خواهند نظامی مبتنی بر آرا و نظر مردم و احکام دینی داشته باشند، باید در این روز به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کنند.

ایرانی بیان داشت: مردم شهرستان کرج نیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که همواره در راه ولایت حرکت کرده و خواستار سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند و به طور قطع در 22 بهمن امسال حضوری گسترده، آگاهانه و فعال در راهپیمایی خواهند داشت.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب باید منتظر پاسخ ملت ایران به توطئه‌ها و هجمه‌هایی که علیه ایران اسلامی تدارک دیدند باشند و مردم ما پاسخ آنها را با حضور در راهپیمایی و ان‌شاالله حضوری حداکثری در انتخابات هفتم اسفند خواهند داد.

*اشتهارد آماده تجدید بیعت با ولایت است

در همین رابطه فرماندار اشتهارد نیز طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در اشتهارد گفت: احزاب، گروه‌ها، مسئولان دستگاه‌ها و اقشار مختلف ساکن شهرستان اشتهارد آماده حضوری گسترده در راهپیمایی و تجدید بیعت با ولایت هستند.

ابوالفضل اینانلو اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که هرگز زیر بار زور و ظلم نرفته و ملتی مستقل و آزاده هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بی‌کفایتی عده‌ای وطن‌فروش، چندین سال حکومتی دست‌نشانده، غرب‌زده و ظالم بر مردم ما حکومت می‌کرد، اما مردم ما با قیامی عظیم دودمان ظلم و جور را ریشه‌کن کرده و جمهوری اسلامی با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کردند.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره رشادت‌ها و ایثار و از خودگذشتگی نسلی است که از جان و مال خود گذشت تا آینده ایران اسلامی، آینده‌ای سربلند و با عزت باشد.

اینانلو گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران جوان و ایثار و از خودگذشتگی صدها هزار جانباز و آزاده و ایثارگر آبیاری شده و امروز نیز به برکت حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف و هدایت‌های مدبرانه ولایت ایران اسلامی سربلند و با عزت است.

وی افزود: به طور قطع اگر لحظه‌ای در انجام وظائفی که در قبال اسلام و انقلاب داریم، غفلت کنیم، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی که منتظر کوچک‌ترین فرصتی هستند، علیه ما توطئه می‌کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد بیان داشت: و به همین دلیل است که مقام عظمای ولایت همواره بر ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم و مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان هشدار می‌دهند و باید همواره آماده مقابله با توطئه‌های دشمنان باشیم.

اینانلو با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن گفت: یکی از فرصت‌های بسیار مهمی که می‌توانیم وحدت،‌ همدلی، همزبانی و اقتدار خود را به رخ جهانیان و به ویژه کشورهای زورگوی غربی و عوامل استکبار در منطقه بکشانیم، حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

وی افزود: خوشبختانه مردم ما با بصیرت هستند و به طور قطع در راهپیمایی فردا حضوری گسترده و مقتدرانه خواهند داشت.

فرماندار اشتهارد با اشاره به اقدامات انجام شده برای تشویق مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ما به وظیفه خود آگاه هستند و نیازی نیست که آنها را تشویق کنیم و امروز احزاب، گروه‌ها، اقشار مختلف جامعه، مدیران دستگاه‌های مختلف و پیشاپیش همه آنها خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان مومن و ولایی اشتهارد آماده حضوری گسترده در راهپیمایی و تجدید میثاق با ولایت هستند.

اینانلو در پایان گفت: به طور قطع فردا همه مردم ایران و به ویژه مردم شهرستان اشتهارد با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضمن تجدید بعیت با ولایت، اقتدار و وحدت خود را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشانده و برگ‌زرین دیگری به کارنامه پرافتخار خود اضافه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار