امام جمعه شهر اصفهان:
تابناک: پیش از هر چیز بر این نکته تامل کنید که آیا تهیه کنندگان این لیست ها تفکر غربی در سر دارند یا خیر.
کد خبر: ۱۷۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 12 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، خطبه های نماز جمعه امروز شهر اصفهان به امامت حجت الاسلام میردامادی با محوریت فرد اصلح در انتخابات، نفوذ دشمن در میان اساتید دانشگاه و مسئله تغییر در نظام از سوی امریکا اقامه شد.

گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان به نقل از خبرگزاری های ایسنا، مهر و فارس در ذیل می آید:
میردامادی با بیان اینکه گاه فهرست ها برای من نیز ناشناس است، اضافه کرد:  پیش از هر چیز بر این نکته تامل کنید که آیا تهیه کنندگان این لیست ها تفکر غربی در سر دارند یا خیر ؛ تنها به کسانی رای بدهید که مورد تایید و علاقه رهبری معظم انقلاب هستند و در طول سال های پس از پیروزی انقلاب امتحان خود را در صحنه های مختلف پس داده اند.

میردامادی با تاکید بر اینکه دشمن به بهانه این دو انتخابات چشم طمع به کشور دوخته است، گفت: دشمن از طریق این انتخابات به دنبال ایجاد تغییر در کشور است تغییر از نگاه آمریکا و هم پیمانان او یعنی "نه" به ولایت فقیه و سپاه؛ دشمن می خواهد کسانی بر صندلی های مجلس تکیه بزنند که ایران را به سمت زبونی و دریوزگی سوق  و در برابر غرب شکست خورده جلوه بدهند؛ در مقابل ما نیز به دنبال ایجاد تغییر هستیم اما تغییر از نگاه ما به معنی اسلامی تر شدن کامل جامعه و حرکت به سمت جامعه ای مورد قبول پیامبر اکرم (ص) است.

امام‌جمعه اصفهان در پایان مطرح کرد: انتخابات عزت و قدرت ایران است و از روز اول انقلاب با این مردم و لطف خداوند پیروز شده‌ایم؛  مقام معظم رهبری به مسئولان توصیه کردند که مسائل انتخابت آن‌ها را از اقتصاد و بیکاری و ازدواج جوانان دور نگه ندارد و به‌جای معامله و واردکردن جنس از خارج و افتخار به آن، کارخانه‌های داخل کشور را احیا کنیم چرا که فاجعه و مصیبت است که یک کشور وارداتی شده و تمام کارخانه‌ها و مراکز تولیدی ما به تعطیلی کشیده شوند.

وی به بحث انتخاب اصلاح و صالح برای انتخابات آتی نیز اشاره داشت و افزود: افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و مدافعان ولایت فقیه از اصلحان انتخابات هستند.

میردامادی تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری به حضور در انتخاباتی پرشکوه برای حفظ آبروی نظام اسلامی در مقابل دشمنان و عمل به وظیفه دینی است که باید با حضور در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی دشمنان را ناامید کنیم.

میردامادی با هشدار جدی به برخی اساتید در خصوص جدی تلقی کردن مساله نفوذ در دانشگاه ها تصریح کرد: نفوذ آمریکایی در برخی دانشگاه ها وارد شده و به رغم حضور اساتید انقلابی، ولایی و ارزشی که همواره پشت نظام و انقلاب بوده اند و ما نیز پشت آنها هستیم برخی اساتید در کلاس های درس خود در دانشگاه ها بی توجه به مسیر انقلاب اسلامی به ارزش های نظام و انقلاب توهین می کنند؛ این اساتید بدانند که اگر به مسیر درست هدایت نشوند با عقوبت و کیفری که امام خمینی (ره) گوشه ای از ان را در مورد سلمان رشدی به کار بردند مواجه خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
ظاهرا نمی دانید این ملعون مانند پادشاهان زندگی می کند بادیگارد دارد و ما انچنان در دعواهای حیدر نعمتی چپ راستی گرفتار شده ایم که میزانفقرا چند هزار برابر گروهکهای انحرافی اختلاسگر شده . لطفا اگر قرار است تهدید کنید بگویید اینده قشر اسیب پذیر . دهکهای و خوشه های ایجاد شده به دست انحرافی بزرگ هاله در انتظار اساتیدی است که خارج از چارچوب حرف بنند رشدی ملعون که شاه شده و همسایه دیوار بیوار چند اختلاسگر و خاوری است
لطفا تایید کن تابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار