با حضور فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان رودان پارک تدبیر ویژه بانوان در محل مرکز این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 13 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان در آئین بهره برداری از این پارک گفت: دولت توجه ویژه ای به بانوان دارد و همزمان با دهه فجر پروژه هایی ویژه بانوان در سطح کشور و استان به بهره برداری رسیده است.
 


احمد محمودی افزود: ما نیز در شهرستان به دغدغه های بانوان توجه جدی داریم و در این خصوص جلسات ماهیانه ای را با مشاور بانوان فرماندار و اعضای کمیته امور بانوان داریم و در تلاش هستیم که مشکلات حوزه بانوان در شهرستان به حداقل برسد.



وی تصریح کرد: امیدواریم که با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش شور و نشاط در بین بانوان شهرستان باشیم و از خدمات این پارک به خوبی بهره مند شوند.
 
فرماندار رودان گفت: در این پارک تجهیزات مناسبی ازجمله ست های ورزشی، فضاهای بازی، ست های بدن سازی، زمین های والیبال و بدمینتون، فضای دوچرخه سواری و دومیدانی ویژه بانوان و همچنین فضای سبز مناسبی موجود می باشد که بانوان می توانند از این فضاها و امکانات به خوبی استفاده کنند.

 

محمودی افزود: همزمان با افتتاح اولین پارک بانوان توسط شهرداری رودان شاهد استقبال پرشور بانوان از این فضای ورزشی و بوستان بودیم که امیدواریم با بهره برداری از دومین پارک بانوان شهر رودان فضای کافی به منظور حضور و فعالیت بانوان در محیط های ورزشی و فضای سبز شهری فراهم شود.


 
وی تصریح کرد: پارک تدبیر ویژه بانوان در شهرستان رودان در زمینی به مساحت 12 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال طی مدت 5 ماه توسط شهرداری رودان احداث شد.
 
فرماندار رودان افزود: در این مدت شاهد تلاش و خدمات چشمگیر شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری رودان به منظور راه اندازی پارک بانوان بودیم که باید صمیمانه از آنها تقدیر کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار