آیین گشایش انجمن اسلامی دانشجویان عدالت گرای دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 14 February 2016
آیین گشایش انجمن اسلامی دانشجویان عدالت گرای دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، جلیل صحرایی دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه رازی در این مراسم با بیان اینکه آرام آرام نتایج حضور پرشور مردم در انتخابات خرداد 92 در جامعه بروز می‌کند، گفت: در دولت گذشته فضای امنیتی در دانشگاه‌ها وجود داشت و همین فضا سبب شده بود سکوتی قبرستانی بر دانشگاه‌ها حاکم باشد که این سکوت چیزی جز ریا و تزویر نداشت.

وی با بیان اینکه اصلاحات ریشه در فرهنگ، تمدن و دین ما دارد، نمی توان با بهانه‌های واهی اصلاحات را حذف کرد.

صحرایی با بیان اینکه  انقلاب از آن همه ملت است و نمی توان آن را به نفع خود یا گروهی مصادره کرد، افزود: متاسفانه عده‌ای که هیچ نقشی در انقلاب نداشته‌اند امروز می خواهند انقلاب را به نفع خود مصادره کنند. ممکن است بگویند برخی‌ها طلحه و زبیر شده‌اند، مگر می‌شود همه یاران امام(ره) طلحه و زبیر شوند.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات هفتم اسفند حضوری جدی خواهیم یافت، زیرا معتقدیم از بین این افراد تایید صلاحیت شده هم می‌توان نتیجه را طوری رقم زد که به نفع مردم و امنیت و ثبات کشور باشد.

صحرایی ابراز امیدواری کرد، در فضای جدید ایجاد شده در داننشگاه‌ها با تبادل نظر و همفکری شاهد برپایی برنامه‌های سیاسی و فرهنگی با سلایق مختلف در دانشگاه باشیم.

خاتمی رییس هیات موسس انجمن اسلامی دانشجویان عدالت گرا دانشگاه رازی نیز با گلایه از تعطیلی انجمن‌های اسلامی در دولت گذشته، گفت: اگر چه هنوز برخی‌ وعده‌های دولت تدبیر و امید محقق نشده، ولی به دلیل فضای ایجاد شده برای‌ فعالیت انجمن‌های اسلامی دانشجویان  تقدیر می‌کنیم.

وی تقویت روحیه مطالبه گری، کمک به ارتقاء بصیرت دانشجویان، توجه به مسائل فرهنگی و اخلاق سیاسی و تقویت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف را از اهداف تشکیل این انجمن عنوان کرد.

سخنران اصلی این مراسم نیز که با حضور گسترده دانشجویان با طیف‌های مختلف فکری برگزار شد، فاطمه راکعی نمایننده مجلس ششم بود که پس از سخنرانی و در بخش پرسش و پاسخ، به سوالاتی در خصوص تحصن نمایندگان مجلس ششم و انتخابات 88 پاسخ داد که با نا آرام شدن فضای سالن، و سر دادن شعارهای مرگ بر فتنه گر و مرگ بر جریان انحرافی از سوی دانشجویان این مراسم نیمه کاره ماند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
شعار مرگ بر جریان انحرافی،از سوی مجری برنامه ک همراه اون انجمن اومده بود،بر علیه دانشجویان بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار