فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش 7 درصدی جرائم اتفاقی در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 03 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار عبدالرضا آقاخانی ضمن تاکید بر تعامل و ارتباط بسیار خوب و موثر مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات، اظهار کرد: از ابتدای سال جدید تا به امروز در بخش جرائم اتفاقی، کاهش هفت درصدی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم که نویدبخش ارتقای امنیت اجتماعی برای اصفهان است.

*از بزرگترین افتخارات نیروی انتظامی،همدلی و همزبانی با مردم است

وی پیرامون شعار سال 94 و میزان سهم نیروی انتظامی در تحقق این شعار گفت: نیروی انتظامی از معدود نهادهایی در کشور است که از زمان تأسیس با مردم همدل و همزبان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: بی‌شک نیروی انتظامی مصداق بارز شعار سال 94 «دولت و ملت،همدلی و همزبانی» انتخاب‌ شده از سوی رهبر معظم انقلاب است، چرا که همدلی، همزبانی و همراهی با مردم در متن و بطن نیروی انتظامی عینیت دارد.

وی تصریح کرد: دلیل این ادعای ما این است که همواره در نیروی انتظامی معتقدیم مردم جزو نیروی انتظامی کشور هستند و مطمئناً بهترین پل ارتباطی نیروی انتظامی به منظور موفقیت در مأموریت‌هایش، مردم است.

آقاخانی افزود: یکی از بزرگترین افتخارات نیروی انتظامی، همدلی و همزبانی با خواست و مطالبه مردم است و این به معنای همدلی و همزبانی با ملت است.

فرمانده نیرو انتظامی استان اصفهان در تشریح اقدامات و گزارش مأموریت‌های نیروی انتظامی اصفهان در ایام تعطیلات عید نوروز ابراز کرد: در بخش مأموریت‌های ثبت شده توسط پلیس اصفهان تا به امروز نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 18 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های مواصلاتی به اصفهان را شاهد هستیم.

*افزایش سرقت خودرو در کمپ مسافران نوروزی شایعه محض است

وی تاکید کرد: از ابتدای سال 94 تا به امروز در بخش مأموریت‌ها از نظر کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای از سوی کارکنان خدوم نیروی انتظامی به ثبت رسیده است که امیدواریم تا آخر سال 94 منوال بدین نحو باشد.

آقاخانی در پاسخ به برخی از اخبار مبنی بر افزایش چشمگیر سرقت خودرو در محل‌های اسکان مسافران نوروزی در اصفهان، عنوان کرد: این خبر از پایه کذب است چرا که بر اساس گزارشات رسمی ثبت‌ شده نه تنها در این ایام و در محل‌های کمپ مسافران افزایش جرائم نداشته‌ایم بلکه کاهش قابل توجهی را شاهدیم.

*ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله گسترده با مواد مخدر اولویت سال 94 پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه داشت: نیروی انتظامی تمام قد به منظور برقراری امنیت هموطنان و رفاه مسافران نوروزی پوشش ویژه‌ای را در محل تجمع و اسکان مسافران نوروزی داشته است و این دست سارقان و مجرمان را از دست‌اندازی به امنیت مسافران به کلی قطع کرده است.

وی در پایان در توضیح مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در سال 94 اظهار کرد: در روزهای اخیر و سال جدید، افزایش 65 درصدی کشفیات مواد مخدر را توسط پلیس استان شاهدیم که نشان از جدیت نیروی انتظامی استان در مقابله با مواد مخدر است،همچنین ارتقای امنیت اخلاقی و برخورد مناسب و مؤثر با سرقت‌های خُرد از دیگر اولویت‌های سال 94 پلیس است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار