رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت :پس از بحث و بررسی و برگزاری جلسات مختلف به اتفاق آراء «دکتر جلال میرزایی» را به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان به مردم شریف استان معرفی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۸۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 14 February 2016


پس از آنکه در روزهای  گذشته  ائتلاف اصولگرایان استان ایلام برای معرفی کاندیدای مورد حمایت خود برای  انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به اجماع رسیده وکاندیداهای مورد حمایت خود را در دو حوزه شمالی وجنوبی استان معرفی کردند گمانه زنی ها از معرفی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در طول هفته جاری حکایت داشت.

گویا امروز این گمانه زنی ها به حقیقت پیوسته وشورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام  برای حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس  شورای اسلامی دراین استان به جمعبندی رسیده وامروز رییس شورای سیاستگذاری در جمع خبرنگاران کاندیدای مورد حمایت این طیف برای انتخابات استان را معرفی کرد.

به گزارش تابناک ایلام ،دکتر «محمدتقی ساغری»در جمع خبرنگاران در خبرگزاری ایسنا  اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هماهنگ با بزرگان جریان اصلاحات، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان، مردم شریف و ولایت‌مدار ایلام را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می‌کند.

وی افزود: این شورا متشکل از اعضاء ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ایلام، دبیران و روسای شعب احزاب اصلاح‌طلب استان و نخبگان برجسته فکری و سیاسی ایلامی با رصد کردن شرایط جاری کشور و استان و تغییر آرایش سیاسی کشور پس از انتخابات 92 ریاست جمهوری و با قصد مشارکت فعالانه در انتخابات تشکیل شده است.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان اضافه کرد: قاطعانه اعتقاد داریم که در بین تفکرات سیاسی موجود در کشور، تفکر اصلاح‌طلبی دلسوز مردم، نظام و ولایت‌مدار واقعی بوده و به همین سبب اصلاح‌طلبان در معرفی کاندیداها نیز این ویژگی‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

ساغری با اشاره به شعار انتخاباتی اصلاح‌طلبان «امید، آرامش و رونق اقتصادی» در ادامه افزود: این شورا با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی متعدد، ضمن تعیین معیارهای مورد نظر برای معرفی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان که علاوه بر تقوا، پاکدستی، دلسوزی حامی برنامه‌های "دولت تدبیر و امید" در دوره پسابرجام باشد سابقه و دیدگاه کاندیداهای تأیید صلاحیت را مورد بررسی قرار داده است.

وی ادامه داد: فرزندان اصلاح‌طلب کشور و استان نیز در راستای ایفای نقشی هر چند کوچک در ارتقاء و اعتلای کشور در قالب شورای سیاستگذاری استان و افزایش سطح مشارکت عمومی در انتخابات پس از بحث و بررسی و برگزاری جلسات مختلف به اتفاق آراء «دکتر جلال میرزایی» را به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان به مردم شریف استان معرفی می‌کنیم.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان با اشاره به ضرورت توجه به شایسته سالاری در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: دکتر میرزایی دانش آموخته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرماناست و سابقه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه باهنر و مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی متعدد را در کارنامه خود داشته و با دیگاه سیاسی منسجم و روشن پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته است.

ساغری گفت: برای معرفی دیگر نامزدها در دو حوزه انتخابی ایلام و دهلران و همچنین کاندیدای مورد حمایت این جریان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حال رایزنی و مذاکره با کاندیدهای محترم هستیم که به نظر این مباحث تا 27 بهمن ماه جاری به پایان خواهد رسید و به اطلاع عموم مردم شریف خواهیم رساند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار