رئیس جدید هیات تیراندازی استان ایلام روز دوشنبه و در حضور دبیر فدارسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات و رای مستقیم اعضا، انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 15 February 2016
رئیس جدید هیات تیراندازی استان ایلام روز دوشنبه و در حضور دبیر فدارسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات و رای مستقیم اعضا، انتخاب و معرفی شد.
به گزارش تابناک ایلام ، در این انتخابات سرکار خانم کبری غیاثی رئیس کنونی این هایت به عنوان تنها نامزد تصدی این پست با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله دیگر در سمت خود ابقا شد.
دبیر فدارسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: ایلام یکی از قطب های کشور در این رشته ورزشی است که استعدادهای زیادی در تیراندازی دارد بنابراین باید به رفع مشکلات این رشته ورزشی در استان توجه ویژه ای شود.
محمدرفیع رفیع نیا اظهار کرد: پوریا نوروزی تیرانداز ایلامی است که موفق به دریافت سهمیه المپیک شده و توان دریافت مدال از سه رشته ورزشی تیراندازی در المپیک ریو را دارد.
وی با بیان اینکه تامین سلاح یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران این رشته ورزشی در استان ایلام است، افزود: برای رفع نیازهای اصلی و عمده ورزشکاران این استان نیاز به حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان داریم.
رفیع نیا با اشاره به حضور مردم استان ایلام در جنگ تحمیلی و رشادت ها و دلاوری های آنان یادآور شد: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تاثیر زیادی در افزایش توان و ظرفیت استان در حوزه تیراندازی و مشق تیر داشته است.
مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های زیادی در حوزه ورزش و رشته های مختلف ورزشی از جمله تیراندازی دارد.
بهروز حیدرزاده افزود: ورزش استان به ویژه تیراندازی با توجه به استعدادهای زیادی که در این زمینه دارد نیازمند توجه بیشتر مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.
وی ضمن توصیه به ورزشکاران و فعالان ورزشی استان به رعایت اخلاق تاکید کرد: شاخصه هایی چون اخلاق مداری و حسن برخورد با دیگران باید روزبروز از سوی جامعه ورزش استان ایلام تقویت شود.
انتخابات هیات تیراندازی استان ایلام روز دوشنبه با حضور دبیر فدراسیون و مسئول امور استان های فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلای ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی این رشته در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار