کد خبر: ۱۸۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 16 February 2016

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری البرز گفت: توسعه بسترهای سرمایه‌گذاری در استان البرز ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباداله کامکار ظهر امروز در نشست هماهنگی سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار داشت: با توجه به مذاکرات و توافقات صورت گرفته لازم است تا بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در این استان بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: استان البرز بسترهای بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد لذا لازم است تا از این ظرفیت‌ها در مسیر درست استفاده شود و سرمایه‌گذاران بیشتری را برای حضور در این استان دعوت کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه هم‌اکنون شرکت‌های خارجی و بین‌المللی بسیاری تمایل خود را نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف صنعتی و تجاری اعلام کرده‌اند، افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این سرمایه‌گذاران با اعتماد بیشتری به این استان سفر کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

کامکار تأکید کرد: البته بعد از توافقات صورت گرفته چندین شرکت برای سرمایه‌گذاری به این استان سفر کرده‌اند و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به تشکیل کمیته‌ای از طرف شرکت برق، منابع طبیعی و آبخیزداری و سرمایه‌گذار آلمانی به منظور مکان‌یابی تولید انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: این کمیته اقدامات لازم برای مطالعات در این زمینه را آغاز کرده است.

به گفته کامکار استقرار پنل‌های تولید انرژی خورشیدی در اراضی غیرقابل کشت جانمایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار