کد خبر: ۱۸۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 16 February 2016

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، از برگزاری جلسه مشترک با اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان به منظور تقویت نظارت بر مراکز فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، اسدالله جعفری اظهار کرد: با عنایت به لزوم همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و مجموعه‌های موثر و مرتبط با مراکز فرهنگی، جلسات مشترکی برگزار شده است.

وی بر ضرورت و راهکارهای گسترش همکاری و تقویت نظارت بر مراکز فرهنگی فردیس تأکید کرد و بیان داشت: قبل از تاسیس و استقلال اداری شهرستان فردیس، متاسفانه این منطقه به عنوان ناحیه پیرامونی کلانشهر کرج، مورد توجه و اهتمام لازم در حوزه ساماندهی و نظارت بر مراکز فرهنگی قرار نمی‌گرفت لذا در برخی از حوزه‌ها، شاهد تاسیس و فعالیت مراکز غیرمجاز هستیم که این عدم نظارت، موجب بروز برخی مشکلات و بعضا تخلفات شده است که با عنایت به آماده شدن مقدمات کار و همکاری مطلوب مراجع ذیربط، امکان نظارت بر کلیه مراکز اعم از دارای مجوز و فاقد مجوز، فراهم شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: به طور قطع با انجام دوره‌ای و مستمر نظارت مشترک بر مراکز فرهنگی، زمینه رشد و بالندگی مراکز مجوزدار بیش از پیش و راحت‌تر از گذشته، فراهم و عرصه برای فعالیت متخلفان و قانون‌شکنان، تنگ‌تر و سخت‌تر خواهد شد و همین امر موجب اصلاح و تقویت فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های فرهنگی می‌گردد.

جعفری گفت: نحوه اخذ مجوزهای لازم جهت فعالیت کانون‌های تبلیغاتی و مراکز عرضه محصولات فرهنگی تصمیم‌گیری شد که به زودی روند اجرایی کردن مصوبات، ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار