معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از اختصاص 50ميليارد ريال اعتبار براي پروژه هاي ورزشي نيمه تمام خوي خبرداد.
کد خبر: ۱۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 17 February 2016

 

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين آذربايجان غربي ، عليرضا خادم معاون حقوقی،  امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه هاي ورزشي خوي  با اشاره به پروژه های نیمه تمام خوی اظهار داشت: متاسفانه بر اساس قابلیت های شهرستان خوی، نیازهای واقعی آن راکد مانده و در چند سال گذشته به علت عدم وجود اعتبارات این پروژه ها ناتمام مانده اند .

خادم در این جلسه  تصريح كرد: رویکرد عمده و اصلی دولت در زمینه ورزش، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در اداره اماکن ورزشی و ساخت آن می باشد و می توان با خصوصی سازی، حرکت و جذابیت را برای عموم مردم فراهم نمود .

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به بخش اقتصادی ورزش افزود : علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی، می توان با جذب سرمایه گذار و خیرین و انجام حمایت های لازم از بخش خصوصی، بخش اقتصاد ورزش را فعال نموده و از این طریق شاهد رشد و توسعه اماکن ورزشی باشیم .

معاون وزيرورزش و جوانان با بیان اینکه در سال های گذشته چندین پروژه در کل کشور بدون تخصیص اعتبارات لازم کلنگ زنی شده و الان راکد مانده اند افزود : سعی خواهیم کرد با تخصیص اعتبار برای این پروژه ها آنها را به اتمام برسانیم و برای شهرستان خوی نیز در سال آینده میزان 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار