مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از مصرف گندم در استان اردبیل به میزان 220 هزار تن در طول سال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 17 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی نوبخت عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای نگهداری گندم در اردبیل اظهار کرد: ما چندین برابر میانگین مصرفمان در استان اردبیل تولید گندم را شاهد هستیم به طوری که امسال بیش از سه برابر رقم مصرف استان تولید گندم در مناطق مختلف انجام شده است.

وی کیفیت تولید گندم را در اردبیل کیفیت مناسب و ممتاز اعلام کرد و گفت: با توجه به ذخیره‌سازی گندم در بیش از 17 سیلو و انبار استاندارد، با کیفیت‌ترین تولید و مصرف این محصول را شاهد هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه در کنار تأمین نیازمندی سایر استان‌ها در خود استان اردبیل از تولیدات گندم با کیفیت برای تبدیل آرد و توزیع آن به خبازی‌ها انجام می‌شود، افزود: هیچ مشکلی در تأمین گندم مورد نیاز کارخانه‌های آردسازی وجود ندارد.

نوبخت از بهبود شرایط تولید نان در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با تلاش جدی که فرمانداری اردبیل و دیگر متولیان انجام دادند، زمینه برای بهبود کیفی تولید آرد و نان به وجود آمده است.

وی جلوگیری از هرگونه ورود آرد قاچاق را به شبکه توزیع آرد و پخت نان یادآور شد و بیان کرد:‌ سالانه بیش از 220 هزار تن گندم مصرفی در استان است که با توجه به آزادسازی قیمت‌ها در این حوزه وضعیت مصرف نیز به شکل بهینه دنبال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل به راه‌اندازی مجتمع‌های چند منظوره نانوایی اشاره کرد و ادامه داد: این مجتمع‌ها از توان مناسب برای تولید انواع نان بهره‌مند هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار