سرپرست صنعت، معدن تجارت شهرضا:
تابناک: سرپرست اداره صنعت، معدن تجارت شهرضا گفت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به‌عنوان نخستین منطقه ویژه اقتصادی استان در حوزه گرایش صنایع نفت و گاز و پتروشیمی سبب اشتغال بزرگی در شهرستان می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد ابراهیم خاتمی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: آموزش اصناف از مهمترین اولویت‌های کاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهرضا است.

وی افزود: آموزش امری حیاتی در نیل به موفقیت است، بنابراین لازم است تمامی بخش‌های مرتبط با اصناف و بازار آموزش‌های لازم را ببینند، زیرا بسیاری از تخلفات ناشی از ضعف آموزشی و عدم اطلاع است.

سرپرست اداره صنعت، معدن تجارت شهرضا افزود: در شهرستان شهرضا 10 هزار واحد صنفی وجود دارد که از این تعداد 8500 واحد صنفی دارای پروانه هستند و با تشدید نظارت‌ها از شمار واحدهای فاقد پروانه در شهرضا کم می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 شهرک صنعتی بزرگ رازی، سپهر آباد و اسفرجان در شهرستان شهرضا فعال هستند، بیان کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی رازی شهرضا با 1500 هکتار وسعت در کشور دومین شهرک صنعتی بزرگ است.

خاتمی با اشاره به اخذ مجوز برداشت 30 لیتر در ثانیه از آب استحصال شده پساب شهرضا برای منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به‌عنوان نخستین منطقه ویژه اقتصادی استان در حوزه گرایش صنایع نفت و گاز و پتروشیمی سبب اشتغال بزرگی در شهرستان می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار