شهردار منطقه 9 از کاشت نهال رایگان در مراکز درمانی سطح منطقه خبر داد و گفت: اولین فاز این طرح در بیمارستان شریعت رضوی اجرایی شد.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 20 February 2016
سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: این طرح در چند فاز در حال پیگیری است و در مرحله نخست ، 130 نهال در محوطه و حیاط بیمارستان شریعت رضوی کاشته شد.

وی افزود: این اقدام در راستای ایجاد فضای سرسبز و خرم برای بیماران انجام شده و قطعا شاهد ارتقا زیبایی بصری در محله مهرآباد خواهیم بود.

حسینی با اشاره به توسعه فضای سبز و رشد سرانه در سطح محدوده گفت: در سالهای اخیر با استفاده از فضاهای بلا استفاده و مراکز نظامی و ... تا حدی توانستیم فضای سبز را گسترش داده و امسال هم فضای درمانی را در دستور کار داشتیم.

به گفته وی اقدامات مناسبی در راستای توسعه فضای سبز و آموزش و فرهنگ ‌سازی مناسب جهت آگاه‌سازی شهروندان در این سالها انجام شده است.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: این منطقه یکی از مناطقی است که از لحاظ آلاینده های زیست محیطی با مشکلات فراوانی روبرو بوده و این شهرداری با تمامی بسیج امکانات در صدد افزایش سرانه فضای سبز است تا با استفاده از عرصه بلااستفاده مراکز نظامی و درمانی و مشارکت با این مراکز و توزیع نهال رایگان به آنها در راستای تلطیف فضا و تاثیر مثبت در اقلیم و شرایط اکولوژیکی منطقه گامی بزرگ برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار