14 اختراع داخلی و بین المللی مخترعان عضو شرکت های دانش بنیان در جهرم فارس ثبت شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 20 February 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مدیر مرکز رشد فناوری جهرم گفت: این مرکز از سال 85 آغاز به کار کرده که حاصل فعالیت 8 ساله آن پذیرش 44 شرکت دانش بنیان بوده است.
مجتبی دوراندیش  با بیان اینکه 14 طرح تحقیقاتی شرکت های دانش بنیان مرکز رشد فناوری  در این شهرستان تجاری سازی  شده  است ،افزود: ثبت 12 اختراع داخلی و 2 اختراع بین المللی، ارائه بیش از 60 مقاله آی.اس.آی و دریافت و ثبت بیش از 150 ایده و تقاضا برای مستقر شدن در این مجموعه از افتخارات مرکز رشد فناوری  شهرستان جهرم در مدت فعالیت بوده است.
وی گفت: این اختراع ها شامل ساخت شیر هوشمند،سامانه هوشمند،روشنایی ساختمان، دستگاه هشدار دهنده برگشت خون به سرم بیماران،ساخت پکیج گرمایی برای باغ، چسب مخصوص حوادث رانندگی برای قفسه سینه ، کولر آبی بادی،کولر دیواری خورشیدی، دوش تمام کنترل،چرخنده مغناطیسی با آهن ربای ثابت است .
مدیر مرکز رشد فناوری جهرم حضور فعال در نمایشگاه های مختلف علمی و پژوهشی برای  به نمایش گذاشتن توانمندی شرکت های دانش بنیان را از دستاوردهای این مرکز دانست و بیان کرد  : کسب عناوین برتر بوسیله شرکت های زیر مجموعه مرکز رشد فناوری جشنواره های علمی و فناوری ملی و بین المللی از دستاوردهای این مرکز در مدت هشت ساله فعالیت خود بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار