عضو شورای شهر کرج:
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی کرج، احداث خط BRT در این شهرستان ضروری است.
کد خبر: ۱۸۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 21 February 2016
مریم قهرمانی اظهار داشت: معضل ترافیک امروزه تمام کلانشهرها و شهرستان‌های بزرگ کشور از جمله کرج را رنج می‌دهد.
وی افزود: متاسفانه مردم ساکن شهرستان کرج نیز با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند و اگر طرح‌های زیربنایی و بلند مدت نداشته باشیم، نمی‌توانیم این معضل را درمان کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای برون‌ رفت از وضعیت فعلی و کاهش بار ترافیکی که در معابر و خیابان‌های اصلی کرج هر روز مردم را آزرده می‌کند، لازم است که زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در این شهرستان را تقویت کنیم.
قهرمانی احداث و راه‌اندازی خط اتوبوسرانی BRT را یکی از نیازهای ضروری مرکز استان البرز توصیف کرد و گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند در مدت زمان محدود تا حدودی بار ترافیکی کرج را کاهش دهد، راه‌اندازی خط اتوبوسرانی تندرو است.
وی افزود: به همین دلیل کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته و مدیریت شهری کرج و شورای شهر در تلاش هستند تا سال آینده این خط راه‌اندازی شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سال آینده برای نخستین بار خط اتوبوسرانی BRT در مرکز استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم که تا با تجهیز و نوسازی سازمان اتوبوسرانی و همچنین تاکسیرانی و افزایش تجهیزات حمل و نقل عمومی، به صورت علمی و کارشناسی ترافیک کرج را کاهش دهیم.
قهرمانی گفت: البته تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های مسئول در استان البرز است و انتظار داریم که همه مسئولان در این حوزه جدیت ویژه‌ای داشته باشند.
وی تاکید کرد: به طور قطع راه‌اندازی خط BRT در کرج، نقش بسیار مهمی در افزایش رضایت‌مندی شهروندان، کاهش هزینه‌های ناشی از ترافیک و کاهش معضلات مدیریت شهری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار