مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از کمک 372 میلیون تومانی خیر تهرانی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 23 February 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از کمک 372 میلیون تومانی خیر تهرانی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش فارس،علی کولیوند اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 8 هزار خانوار در قالب 17 هزار نفر از خدمات مختلف کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب خدمات فرهنگی، آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، برگزاری کلاس‎های تابستانی، اردوهای فرهنگی و... است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد جذب خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به افراد زیر پوشش است، افزود: در این زمینه خیرین به صورت ویژه کمک‌های خود را به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و ایتام زیر پوشش در قالب طرح حامیان ارائه می‎کنند.

وی از کمک 372 میلیون تومانی یک خیر تهرانی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این خیر تهرانی در نیمه نخست امسال 121 میلیون تومان و در نیمه دوم سال جاری نیز 251 میلیون تومان به دانش‌‎آموزان و دانشجویان یتیم و فقیر زیر پوشش این نهاد کمک کرده است.

کولیوند خاطر نشان کرد: این کمک‌ها به 450 دانش‎آموز و دانشجو شامل 293 دانش‌آموز و 157 دانشجو بوده که ماهانه به هر دانش‌آموز 70 هزار تومان و به هر دانشجو نیز 130 هزار تومان پرداخت شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار