با آغاز زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در قم، یکی از نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان و جامعه مدرسین در بروشور تبلیغاتی خود اقدام به جعل نام تشکل اصول گرایان استان قم کرده است، که این اقدام واکنش مجمع اصول گرایان استان قم را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۸۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، اخیرا یکی از نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان و جامعه مدرسین در یکی از بروشورهای تبلیغاتی خود اقدام به جعل نام تشکل اصول گرایان استان قم در لیست تشکل های حمایت کننده خود نموده است.

درج نام مجمع اصول گرایان استان قم درحالی است که کلیه تشکل های شناخته شده و ثبت شده اصولگرای استان قم با انتشار بیانیه ای واحد به حمایت از آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمودند.

شنیده های خبری حکایت از آن دارد که قرار است طی روزهای آینده، نماینده حقوقی مجمع اصولگرایان استان قم، شکایتی علیه این نامزد انتخاباتی بدلیل جعل عنوان تنظیم و آن را تقدیم مراجع قانونی نماید.

در همین رابطه سید مهدی میرقیصری دبیر مجمع اصولگرایان استان قم اظهار داشت: استفاده از نام مجمع اصولگرایان استان قم بدون هماهنگی با این مجمع در تبلیغات حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای بنایی از مصادیق بی اخلاقی انتخاباتی است.

وی افزود: جناب آقای بنایی باید پاسخگوی اقدام غیراخلاقی صورت گرفته به افکار عمومی باشد . لذا مجمع اصولگرایان استان قم پیگیری از مسیر قانونی را حق خود می داند.

منبع: قم نا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار