مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۰ طرح آموزشی نیمه‌تمام با تلاش خیران این استان در حال تکمیل است.
کد خبر: ۱۸۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 21 February 2016
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۰ طرح آموزشی نیمه‌تمام با تلاش خیران این استان در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مرزبان نظری در مراسم افتتاح مدرسه ولایت یازدهم که امروز در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: علاوه بر مشارکت خیران در قشرهای مختلف، بانک‌های ملت، ملی، مسکن و صادرارت نیز در ساخت مدارس همکاری و مشارکت دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای ساخت مدرسه در شهرستان سرپل‌ذهاب در مرحله انعقاد قرارداد با بانک ملی هستیم گفت: در مهر ماه امسال با مشارکت بانک ملت دو مدرسه در شهرستان اسلام‌آباد غرب و سنقر و کلیایی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حذف مدارس خطرآفرین در اولویت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه است افزود: برای موفقیت در این زمینه به تلاش و همکاری بیش از پیش خیران به هر نوعی نیاز است.

وی از شناسایی 30 مدرسه خطرآفرین در سطح استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد عملیات اجرایی 10 مدرسه برای نوسازی با تلاش بنیاد برکت و با شروع سال تحصیلی آینده آغاز می‌شود که اعتبار مورد نیاز در این بخش حداقل چهار میلیارد تومان گزارش شده است.

نظری به مشارکت 30 درصدی خیران در ساخت مدرسه شهری اشاره و بیان کرد: در این صورت با تأمین 70 درصد اعتبار از سوی دولت مدرسه به نام خیر ثبت می‌شود و با تأمین 50 درصدی هزینه ساخت مدرسه در روستا این نام‌گذاری برقرار است.

وی اظهار کرد: هم اکنون بانک مسکن در حال ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در شهرستان سرپل‌ذهاب با 500 میلیون تومان اعتبار است و تجهیز مدارس ساخته شده برعهده اداره کل نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از انعقاد قرار داد با بانک ملی خبر داد و افزود: با این همکاری 500 میلیون تومان برای تکمیل مدارس استان اختصاص می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار