رئیس اداره اوقاف بادرود خبر داد:
تابناک: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: امام‌زاده آقا علی عباس (ع) بادرود در ایام تعطیلات نوروز پذیرای 400 هزار زائر و مسافر نوروزی بود.
کد خبر: ۱۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رشد 30 درصدی ورود زائر و مسافر نوروزی به امامزاده آقا علی عباس (ع) خبر داد و اظهار کرد: از 28 اسفند ماه سال 93 تا پایان تعطیلات نوروزی 400 هزار نفر زائر به حرم مطهر امام‌زاده آقا علی عباس (ع) مشرف شدند.

وی افزود: در بحث اسکان مسافران مانند بازدید، مقام نخست شهرستان را کسب کردیم و این آستان مقدس با وجود 400 باب زائرسرا و همچنین کمپ اقامتی موقت در هر شبانه‌روز پذیرای حدود 6 هزار مسافر و زائر بوده و در مجموع حدود 90 هزار مسافر و زائر در این ایام در این امامزاده اسکان پیدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود تصریح کرد: در این ایام دو طرح فرهنگی سوگواره یاس نبوی و آرامش بهاری در محل صحن و حرم مطهر اجرا شد و برای کودکان و نوجوانان غرفه کودک و نوجوان با محوریت مسائل فرهنگی و مذهبی و برگزاری مسابقات و اهدای جوایز صورت گرفت.

وی راه‌اندازی خیمه معرفت، پایگاه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، برگزاری منظم نماز جماعت و دیگر برنامه‌های فرهنگی دیگر را از برنامه‌های اجرا شده آستان در ایام عید نوروز برشمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار