ذوب آهن صفر – گسترش صفر
تابناک: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه یافت که در چهارچوب یکی از این دیدارها شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن میزبان شاگردان فرازکمالوند بودند که نهایت نتواستند برابر این تیم تبریزی به پیروزی برسند.
کد خبر: ۱۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 04 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با برگزاری مسابقات مختلف در شهر های کشور ادامه یافت که در چهارچوب یکی از این دیدارها شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن میزبان شاگردان فرازکمالوند بودند که نهایت نتواستند برابر این تیم تبریزی به پیروزی برسند و این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

گفتنی است تاکنون در تاریخ لیگ برتر ذوب آهن نتوانسته برابر گسترش به پیروزی برسد و در کارنامه بازی های این 2 تیم، 2 تساوی و 2 شکست برای ذوب آهن ثبت شده است.

یحیی گل‌محمدی پس از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: برای گرفتن سه امتیاز تلاش کردیم و موقعیت‌های گل خوبی هم داشتیم. گسترش ۱۰ نفره دفاع کرد و موقعیت و فضای زیادی به ما نمی‌داد. آنها برای گرفتن یک امتیاز آمده بودند و به هدف‌شان رسیدند.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این بازی گفت: من از بازیکنان ناراحت نیستم. آنها تمام تلاششان را کردند ولی ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم و در مجموع بازی خوبی بود از ناحیه تیم ما با اینکه لایه لایه دفاع می‌کردند بازهم موقعیت خوب داشتیم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری بیان داشت: فیلم بازی را هم دیدم که داور یک پنالتی ما را ندید و خطا را پشت محوطه جریمه اعلام کرد و از لحاظ اعلام پنالتی در این فصل ضربه خوردیم و باید از داوران بخواهیم دقت بیشتری بکنند زیرا بازی‌ها حساس است. فغانی اشتباه کرد و می‌توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار