مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شکل‌گیری مجلسی قدرتمندی به استقلال و عظمت ایران اسلامی کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه و با دعوت از حضور حداکثری ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران بر لزوم هوشیاری ملت در مقابله با دخالت بیگانگان تاکید کرد و افزود: بی بی سی ثابت کرده هدفی جز نفاق و فتنه در کشور ندارد و برای رسیدن به اهداف پلید خود به انتخابات پیش رو چشم دوخته است.

وی با بیان اینکه انگلیس سابقه و دشمنی دیرینه با اسلام و انقلاب اسلامی دارد، ‌خاطرنشان کرد: ‌انگلیس نشان داده است هر کجا اسلام در حال رشد و نمو است برای کند کردن این پیشرفت ها و برنامه ها در جوامع اسلامی خصوصا ایران اسلامی برنامه ریزی می کند و حتی هزینه های هنگفتی را متحمل می شود.

شکریان دفاع از جایگاه ولایت فقیه را از اصول انقلاب عنوان کرد و بیان کرد: مشروعیت نظام در گرو ولایت فقیه و رهبری است و جمهوری اسلامی ایران به جهان ثابت کرده است که حاکمیت دین و باورهای اعتقادی می‌تواند الگویی برای همه جهان باشد.

وی ادامه داد:‌ امنیت، استقلال و عظمت جمهوری اسلامی در گرو شکل‌گیری مجلس خبرگان قدرتمندی است و ما باید در انتخابات تلاش کنیم به سمتی برویم که افرادی که در صحنه‌های انقلاب حضور مقاوم‌تر و محکم‌تری داشته و در حمایت از مبانی ولایت استوار بوده‌اند، روی کار بیایند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: امروز بیش از هر چیز ما به بصیرت و دشمن‌شناسی عمیق نیاز داریم که عمق حوادث را تحلیل کرده و فریب ظواهر را نخوریم.

وی در ادامه با اشاره به تخریب چهره برخی از علما از جمله آیات جنتی، یزدی و مصباح از سوی رسانه انگلیسی بی بی سی بیان کرد: این شخصیت ها پایه ها و ارکان انقلاب اسلامی ایران هستند که عمر خود را در راه این انقلاب هزینه کرده‌اند و دشمن در واقع با آگاهی کامل از شخصیت این بزرگان،‌ در پی تخریب آنها برآمده است ولی ملت ایران ثابت کرده اند به خواست دشمن عمل نخواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح را الگوی عملی پایداری، مقاومت و ایستادگی در کشور دانست و تاکید کرد: مواضع اصولی و انقلابی این شخصیت های برجسته در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و حتی در بحران هاست که باعث شده کشورهای مستکبر و فتنه انگیز عالم آنها را اینگونه ترور شخصیت می کنند و مردم بزرگ و فهیم ایران اسلامی هم در انتخابات پیش رو جواب این فتنه انگیزی را در پای صندوق رای خواهند داد.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه مازندران در پایان ضمن هشدار جدی به نفوذ دشمن در برنامه های مختلف و مدیریتی کشور از جمله انتخابات خاطرنشان کرد: با مطالعه تاریخ تحلیلی اسلام می توان از نقشه های مختلف دشمنان در تمام ادوار تاریخ درس و عبرت گرفت و لازمه بیداری در مقابل این فتنه انگیزی ها و رخنه های کشورهای مستکبر عالم تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و توجه به معیارهای معظم له در انتخاب اصلح است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار