رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از معدوم‌سازی 4 هزار و 12 کیلوگرم انواع فرآورده‌های گوشتی فاسد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 05 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ولی‌الله جغتایی با اشاره به اجرای طرح نظارت نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه امسال اظهار کرد: این طرح با حضور تیم‌های نظارت بر اماکن، رستوران‌ها، مراکز کشتار دام و بسته‌بندی فرآورده‌های دامی شبکه دامپزشکی و برگزاری گشت‌های مشترک با ادارات مختلف دست اندرکار در امر نظارت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت بیش از 318 مورد بازرسی از رستوران‌ها، اماکن توزیع گوشت و ... صورت گرفت، تصریح کرد: در این مدت بیش از 32 مورد بازرسی از رستوران‌ها و بیش از 62 مورد از کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی فرآورده‌های دامی صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار با بیان اینکه در این مدت بیش از 4 هزار و 12 مورد انواع کالا و فرآورده‌های دامی فاسد و غیر مجاز شناسایی و معدوم شده است، ادامه داد: در همین رابطه 17 نفر نیز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

جغتایی با بیان اینکه در مدت ایام نوروز نیز بیش از 2 هزار و 700 رأس انواع دام کشتار شده است، عنوان کرد: در این مدت نیز بیش از 297 هزار و 982 قطعه طیور در کشتارگاه صنعتی سبزوار کشتار و در مراکز توزیع عرضه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار