دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان گفت: پهلوانان همدان در مسابقات زورخانه‌ای بزرگ‌سالان کشور به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کردند.
کد خبر: ۱۸۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 24 February 2016

دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان گفت: پهلوانان همدان در مسابقات زورخانه‌ای بزرگ‌سالان کشور به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کردند.

به گزارش مهر،لطف‌الله خاکساری با اشاره به برگزاری مسابقات زورخانه‌ای کشور اظهار داشت: مسابقات زورخانه‌ای بزرگ‌سالان کشور ۹۰+ و ۹۰- به میزبانی اصفهان و به مدت ۳ روز برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم همدان پس از استان اصفهان مقام دوم را کسب کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان با اشاره به نتایج بخش انفرادی این مسابقات گفت: در بخش انفرادی و در وزن ۹۰- کیلوگرم سید سجاد موسوی مقام دوم دو میل بازی را کسب کرد.

خاکساری عنوان کرد: در هنر فردی کباده وهاب احمد پور مقام دوم را به دست آورد.

وی با اشاره به سایر نتایج تیم همدان بیان کرد: در وزن ۹۰- کیلوگرم علی شفق در چرخ تیز مقام دوم را کسب کرد و علی‌محمد بیات در سنگ مقام چهارم و حمیدرضا صفری در میل‌گیری مقام پنجم را کسب کردند.

دبیر هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی استان همدان عنوان کرد: فرشاد حیدر رضایی از همدان به‌عنوان مربی برتر کشور انتخاب شد و مجید کاظمی دومین مربی برتر در این مسابقات معرفی شد.

خاکساری بابیان اینکه همدان در ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی از قطب‌های کشور است، گفت: استان همدان هرساله در مسابقات قهرمانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در رتبه‌های اول تا سوم کشور قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار