کد خبر: ۱۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 February 2016

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: پلیس با همکاری و تعامل مثبت با مردم، تدابیر ویژه‌ای برای تامین امنیت انتخابات در استان البرز اندیشیده است.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: بر اساس قانون تامین امنیت برگزاری انتخابات در تمام مراحل اعم از قبل، هنگام برگزاری و پس از انتخابات با نیروی انتظامی است.
وی افزود: معتقدیم که امنیت بدون همراهی و تعامل با مردم محقق نمی‌شود و ملت ایران در سراسر کشور و به ویژه در استان البرز رابطه بسیار عمیق، صمیمی و تاثیرگذار با نیروهای خدوم پلیس دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اضافه کرد: بنابراین اولویت اصلی در اجرای طرح‌های ویژه تامین برگزاری انتخابات در استان البرز، همراهی و مشارکت مردم است.
کامرانی‌صالح تصریح کرد: از سوی دیگر تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری امنیت و همچنین رفع مشکلاتی از جمله در حوزه ترافیک و حمل و نقل در نیروی انتظامی اندیشیده شده است و برای این منظور هشت هزار مامور پلیس مشارکت فعال خواهند داشت.
وی گفت: محل شعب اخذ رای و محورهای منتهی به شعب اخذ رای به طور کامل در استان البرز زیرپوشش نیروی انتظامی قرار دارد و تدابیر ویژه‌ای برای این منظور در نظر داریم.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ادامه داد: مقدمات برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات در شرایط مطلوب اندیشیده شده است و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.
کامرانی‌صالح افزود: در روز برگزاری انتخابات نیز ماموران خدوم نیروی انتظامی به همراه خانواده، همراه با دیگر اقشار جامعه در انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت می‌کنند و به طور قطع روز باشکوهی را در استان البرز رقم خواهیم زد.
وی گفت: انتظار داریم که کاندیداها، ستادهای انتخابات و هواداران نامزدها نیز مانند روزهای گذشته همراهی لازم را با ماموران پلیس داشته باشند و ضمن رعایت قانون از اقداماتی که منجر به تفرقه می‌شود، به شدت بپرهیزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار