مدیرکل بهزیستی آذربایجان ‌شرقی:
به گزارش تابناک تبریز،مدیرکل بهزیستی آذربایجان ‌شرقی در ا جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان گفت: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند و به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی در خیابان‌ها به سر برده و به انجام شغل‌های کاذب می‌پردازند.
کد خبر: ۱۸۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 23 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،مدیرکل بهزیستی آذربایجان ‌شرقی در جلسه  کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان گفت: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند و به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی در خیابان‌ها به سر برده و به انجام شغل‌های کاذب می‌پردازند.

محسن ارشدزاده اظهار داشت: هر سال سازمان بهزیستی کشور حدود 6 هزار کودک خیابانی را پذیرش می‌کند و در استان ما نیز سال گذشته تعداد 28 نفر کودک خیابانی را ساماندهی که، 21 نفر تحویل خانواده داده شد؛ 6 نفر در مرکزهای نگهداری مورد پذیرش قرار گرفت و یک نفر هم که از استان‌های دیگر رجوع کرده بود به موطن اصلی بازگردانده شد.

لزوم تشکیل شورای سامان‌دهی کودکان خیابانی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم تشکیل شورای سامان‌دهی کودکان خیابانی بین 11 دستگاه متولی این امر تاکید کرد تا با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب تعداد اندک کودک خیابانی موجود استان نیز به صفر برسد.

حسن استوار آذر در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، اظهار داشت: برای سامان‌دهی موثر کودکان خیابانی توجه به مشارکت‌های مردمی و ورود تشکل‌های مردمی باید اصل قرار گیرد.
.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار