فرماندار تیران و کرون:
تابناک: فرماندار تیران و کرون گفت: با تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای دولت یازدهم حقانیت هسته ای ایران به جهانیان ثابت شد و ما باید قدردان زحمات اعضای این تیم باشیم.
کد خبر: ۱۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی رحمانی در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون به افتخار آفرینی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مذاکرات اخیر با گروه 1+ 5 اشاره کرد و گفت: نباید در خصوص زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای بی انصافی کنیم.

وی افزود: برخی افراد، این ظرفیت بزرگ را نادیده گرفته و در طی یک سال و نیم گذشته تلاش و زحمات تیم مذاکره کننده را مورد بی مهری قرار دادند.

فرماندار تیران و کرون اظهار کرد: کسانی که واقعیت ها را فراموش کرده و در حالیکه رهبر معظم انقلاب توصیه به همدلی و همزبانی می کنند، تلاش های دولت را نادیده می گیرند نباید خود را رهرو ولایت بدانند.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » افزود: خط و مشی ما بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب است .

رحمانی ادامه داد: باید بر اساس تبعیت از رهبر انقلاب افکار عمومی را به همدلی و همزبانی سوق دهیم زیرا تفرقه موجب شکست است.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به اینکه تفرقه افکنی از راهبردهای دشمنان است، تصریح کرد: بی توجهی به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی و همزبانی سبب تحقق اهداف دشمنان می شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است. تیران و کرون از جنوب غربی به استان چهارمحال بختیاری و از شرق و شمال به شهرستان نجف آباد، از غرب به شهرستانهای فریدن و چادگان و از جنوب به شهرستان لنجان محدود می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار