کد خبر: ۱۸۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 24 February 2016

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه اعتبار پیدا کرده و برای بقای نظام ، ارزش های انقلاب وامام راحل و مؤلفه های مهم انقلاب، انتخاب افراد اصلح در بین نامزدهای خبرگان ومجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : نامزد اصلح کسی است که به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اعتقاد عملی داشته،خدا ترس و کلان نگر بوده ، به انقلاب و خط امام ورهبری متعهد ، مدیر و مدبر و همچنین استکبار ستیز باشد.

وی گفت: گزینش بهترین فرد برای حضور در جایگاه قانونگذاری باید به عنوان مهمترین اصل اساسی در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام وثوقی افزود: در شرایط کنونی، مردم با شرکت پر شور و حماسی خود در عرصه های مختلف از جمله انتخابات دفاع از کیان نظام و انقلاب را به رخ جهانیان می کشند.

وی ادامه داد: دقت در انتخاب نامزدها و بررسی سوابق آن ها مهمترین تکلیف مردم در انتخابات است و بایدبا مطالعه و بررسی و بهره گیری از نظر صاحب نظران دلسوز انقلاب، بهترین، با تعهدترین و شایسته ترین نماینده ، به خانه ملت راه یابد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد اظهار کرد: مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات، تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: همه باید برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب با حضور در پای صندوق های رأی، ارادت و دلبستگی خود را نسبت به انقلاب و نظام را به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین وثوقی گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران کشور بسیج شده اند تا انتخاباتی آزاد و با حضور حداکثری برگزار شود.

وی ادامه داد: حضور حداکثری و افزایش شاخص مشارکت در امر انتخابات، کشور را از گزند دست درازی بیگانگان در امور داخلی کوتاه می کند.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امور کشور با مشارکت مردم و همراهی و همدلی همه گروه ها، احزاب و احاد ملت اداره می شود.

وی تصریح کرد: انتخابات عرصه محک میزان مشارکت مردم در اداره امور کشور است.

وی اظهار کرد: از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون، همه آحاد ملت و گروه های مختلف با حضور در انتخابات سرنوشت کشور را مشخص کرده اند و با حضور پر رنگ در انتخابات تاییدی بر این نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی زده اند.

وی مشارکت در انتخابات را بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه آفرین عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین و مردمی با اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگران هستند.

وثوقی همچنین از نامزدهای این دوره از انتخابات خواست، ارزش های انقلاب و آرمان های امام و شهدا را در اولویت قرارداده وقانونمداری را سر لوحه خود قرار دهند و سعی کنند به درد مظلومین و مستمندان کل کشور به ویژه حوزه ی انتخابیه خود توجه کنند.

وی خطاب به نامزدها ادامه داد: نامزدها نباید اموری در توانشان نیست به مردم وعده بدهند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند و پس از پایان انتخابات به جای رقابت ، رفاقت را پیشه کنند.

وی در ارتباط با تفکر غربی ها ودشمنان مبنی برنداشتن آزادی در کشورمان گفت : آزادی در جوامع غربی با آزادی در نظام جمهوری اسلامی تفاوت های فراوان و اصولی دارد، آزادی در جهان استکبار فقط شعار است و در هر نقطه ای از جهان که به برنامه و اصول آن ها اعتراض شود حتی تحمل شنیدن آن را نداشته و در حلقوم خفه می کند .

وی بیان داشت : در نظام جمهوری اسلامی همه ی آحاد مردم از هر سطحی که باشند می توانند در تعیین سرنوشت خود در همه ی امور نقش مستقیم ایفا نماید واین نوع آزادی از تمام آزادیها برتر و باارزش تر است ، لذا مردم با حضور در هر انتخاباتی ، به طور کامل و واضح برای آینده ی خود و مملکت خود تصمیم گیری و مشارکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار