هفتم اسفند از راه رسید ومردم حماسه سازشهرها وروستاهای استان ایلام هم پا وهم صدا با سایر هم وطنانمان در اقصی نقاط این سرزمین پهناوردر اولین لحظات آغاز رای گیری با حضور پرتعداد وبانشاط خود در پای صندوقهای رای ؛باردیگر شور وشعور سیاسی خود در معرض نمایش قرار دادند.
کد خبر: ۱۸۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 26 February 2016
هفتم اسفند از راه رسید ومردم حماسه سا زشهرها وروستاهای استان ایلام هم پا وهم صدا با سایر هم وطنانمان در اقصی نقاط این سرزمین پهناوردر اولین لحظات آغاز رای گیری با حضور پرتعداد وبانشاط خود در پای صندوقهای رای ؛باردیگر شور وشعور سیاسی خود در معرض نمایش قرار دادند.

به گزارش تابناک ایلام؛امروز استان ایلام صحنه حضور مردان وزنانی از جنس غیرت وهمدلی وهمزبانی است ؛امروز همه با هم به صحنه آمده اند تا با حضور پررنگ خود ،تابا خلق حماسه ای ماندگار باردیگرخط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان این مروز وبوم بکشند .
با وجوداینکه امروز تعطیل است وهوای دلپذیر بهاری در جای جای استان ایلام نقش های زیبای خود را نمایان کرده است ومردم طبیعت دوست استان به روال همیشه ،همواره لذتهای استفاده از مواهب دلنشین طبیعت را از دست نداده اند اما انتخابات جمعه ای متفاوت را رقم زده است ومردم بابصیرت این دیار ترجیح داده اند که جمعه ای زیبا وبیاد ماندنی را درپای صندقهای رای رقم زنند وبرخلاف دیگر روزهای تعطیل اکنون حال وهوای ایلام به بهاری از جنس شور وشعور مبدل شده است .
شور و اشتیاق وصف ناپذیری درمیان یکایک مردمان این سرزمین که آمده اند با عمل به تکلیف دینی وشرعی خود آینده سیاسی خود را رقم زنند موج می زند ، اینان آمده اند که با حضور حماسی ودشمن شکن خود به بدخواهان این نظام وملت بفهمانند که آینده این نظام بدستان آنان وتنها در پای همین صندوقهای رای رقم خواهد خورد وخوش بینانه به آینده اشان امیدوارند وبرهمین اساس با لبیک دوباره به اوامر رهبر ومقتدایشان با این حضور اعلام کنند که جانانه بر سر آرمانهای امام وانقلاب ایستاده اند
امروز زنان و مردان آگاه وبا بینش این سامان همپای سایر هموطنان خود می آیند تا شعار استقلال وآزادی بر پایه نفی هرگونه افراطی گری را دوباره سردهند وهویت ایرانی وعزت وشکوه این سرزمن کهن را به رخ جهانیان بکشند.
یکی از رای دهندگان ساکن شهرسرابله که خانمی 25ساله بود وبه همراه همسر وکودک شیرخواره اش در یکی از شعب اخذ رای حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح اهدافش از حضور درپای صندوقهای رای گفت: انتخاب حق مردم است وبا حضور خود در پای صندوقهای رای با یک تیر دونشان را بزنم ، اول اینکه آمده ام تا باحضورم سرنوشت وآینده ام رارقم بزنم واز طرف دیگر به دشمنان سرزمینم بفهمانم که علیرغم سختی هایی که وجود دارد اما همچنان به ارزشهای این انقلاب ونظام پایبندم.
یک فعال عرصه رسانه ومطبوعات نیز که در صف مردم برای رای دادن حضور داشت گفت: حضور در انتخابات لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب ومسئولین دلسوز نظام است این روز ؛روز تعیین سرنوشت فردی واجتماعی کشور است ودخیل شدن هر ایرانی دراین سرنوشت نشانی از ارزش وجایگاه مردم در انقلاب اسلامی ومدیریت کلان کشور ی می باشد.
رضا آزادی در ادامه افزود: یکی از اثرات حضور بنده ودیگر هم استانیها در عرصه سیاسی ،تقویت جایگاه بین المللی نظام ونا امیدی دشمنان در برنامه ریزی های شوم خود برای ضربه زدن به نظام است .
انتظار می رود همانگونه که مردم با حضور شان خالق حماسه های جاودن خواهند بود؛با انتخاب اصلح خود بر پایه شعور سیاسی وفارغ از تعصبات قومی وقبیله ای ؛نمایندگانی توانمند وبدون حاشیه را روانه مجلس نمایند تابا نمایش همدلی وهمزبانی وتعامل با دولتمردان ؛آینده ای درخشان برای این سامان رقم زنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار