رئیس کل دادگستری ایلام گفت: از ابتدای فرآیند ثبت نام تا ایام تبلیغات انتخاباتی تاکنون پرونده ای که حاکی از تخلف فاحش انتخاباتی در این استان باشد، تشکیل نشده است.
کد خبر: ۱۸۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 26 February 2016

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: از ابتدای فرآیند ثبت نام تا ایام تبلیغات انتخاباتی تاکنون پرونده ای که حاکی از تخلف فاحش انتخاباتی در این استان باشد، تشکیل نشده است.

به گزارش تابناک ایلام؛فارس نوری پس از انداختن رای خود در شعبه مستقر در دانشگاه علوم پزشکی گفت: خوشبختانه در سایه اقدامات حقوقی و قانونی و اشرافیت مسئولان بر موضوع انتخابات و در سایه همراهی و همکاری تمامی نامزدها امسال با تخلف عمده و فاحش انتخاباتی روبرو نبوده ایم.
وی افزود: برخی موارد جزئی در این ایام گزارش شده که با همکاری مسئولان مربوطه سر و سامان داده شده و تذکرات لازم به مسئولان ستادها و نامزدهای انتخابات داده شده است.
رئیس کل دادگستری ایلام با ابراز خوشحالی از حضور گسترده مردم در نخستین دقایق آغاز رای گیری تاکید کرد: حضور گسترده مردم شور و نشاط اجتماعی به دنبال داشته و نظام و انقلاب را در مقابل آسیب ها و خطرات پیش رو بیمه می کند.
نوری یادآور شد: بدون شک فراهم کردن بستر و شرایط برای حضور مردم در انتخابات حق مسلم آحاد افراد جامعه است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب بر انتخاب مسئولان از طریق صندوق های رای تاکید کرد و شاهد هستیم که بطور میانگین هر یک و نیم سال یکبار در ایران اسلامی یک انتخابات برگزار شده و تمامی مسئولان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با آرای مردم برگزیده می شوند.
وی ادامه داد: دشنمان قسم خورده نظام تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم بکار گرفته اند ولی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که فریب این یاوه گویی ها را نخواهند خورد و امروز نیز با مشارکت گسترده و دشمن شکن پاسخ کوبنده ای به این توطئه ها خواهند داد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار