امام جمعه یاسوج گفت: امیدواریم مردم با شرکت در هر دو این انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال کنند.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 26 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز در نخستین ساعات آغاز رای‌گیری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج و غلام عباس غلام زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق شماره 21 در دبیرستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و رای خود را به صندوق انداختند.
آیت‌الله سید علی اصغر حسینی در جمع خبرنگاران با تبریک این عید ملی، حضور و شرکت مردم در این عید بزرگ را امری واجب دانست و اظهار کرد: امیدواریم مردم با شرکت در هر دو این انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال کنند.
وی افزود: مردم ما همواره پشتیبان، حافظ، به وجود آورنده و ادامه دهنده انقلاب هستند و هر چه با اقتدارتر، با نشاط تر و گسترده تر در این انتخابات شرکت کنند عزت، اقتدار و استقلال ایران تداوم بیشتری پیدا خواهد کرد.
امام جمعه یاسوج مردم ایران به خصوص کهگیلویه و بویراحمد را هوشیار، آگاه و وفادار به نظام دانست و تصریح کرد: هر یک از رای‌های افراد تیری به سینه دشمن است.
وی مجریان و برگزار کنندکان انتخابات را امانتدار مردم عنوان کرد و گفت: برگزار کنندگان باید توجه و دقت کافی داشته باشند که رای مردم را با جان و دل حفظ کرده و امانتدار خوبی باشند.
آیت‌الله حسینی با اشاره به این که تنها یک نفر که آراء بیشتری کسب کرده باشد به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: پذیرفته نشدن دیگر کاندیداها به معنای عدم صلاحیت، عدم شایستگی یا اهمیت ندادن مردم نیست ضمن این که اظهار امیدواری کرد بعد از انتخابات رقابت کاندیداها به رفاقت تبدیل شود.
غلام‌عباس غلام‌زاده نیز در ادامه برقراری امنیت و آرامش را از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: جهت برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت بیش از سه هزار و 500 نیروی انتظامی به کار گرفته شده است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان تمامی تلاش خود را قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات جهت برقراری و تداوم نظم، امنیت و آرامش هم استانی‌های عزیز خواهد داشت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد راهبرد مهم نیروی انتظامی را امنیت، آرامش و حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: امیدواریم امروز و فردا که نتایج انتخابات اعلام می شود با همکاری و همیاری خوب مردم امنیت و آرامش کشور به خصوص استان ما به رخ جهانیان کشیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار