کد خبر: ۱۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 27 February 2016
تابناک گیلان: استاندار گیلان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۵ درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند گفت: ساعت ۲۳ پایان رای گیری در ۲ هزار و ۵۰۸ شعبه اخذ رای است اما تمهیدات لازم برای افراد حاضر در شعبه جهت اخذ رای وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مستقر در استانداری گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان لحظاتی پیش با تقدیر از رسانه های استان در انعکاس اخبار انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مردم از ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافتند و مردم مانند همیشه در صحنه بودند و باعث اقتدار نظام شدند.

 

وی با اشاره به زمان رای گیری انتخابات افزود: برگزاری انتخابات در روستاهای استان پایان یافته است.

 

نجفی تصریح کرد: اخذ رأی در شهرها با هماهنگی با فرمانداران تا ساعت 23 تمدید شد و در حوزه شهری ساعت 23 پایان انتخابات است.

 

وی افزود: کسانی که در حوزه اخذ رأی حضور دارند باید آراء خود را داخل صندوق بیندازند اما کسی نمی‌تواند وارد شعبه شود.

 

استاندار تصریح کرد: ساعت 23 پایان رای گیری در 2 هزار و 508 شعبه اخذ رای است اما تمهیدات لازم برای افراد حاضر در شعبه وجود دارد.

 

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات را خوب دانست و تصریح کرد: مشارکت بالای 65 درصدی تا کنون تحقق یافته اما با توجه به تداوم احذ رأی این مشارکت افزایش خواهد یافت.

 

استاندار گیلان با قدردانی از مردم جهت حضور پرشور در انتخابان گفت: مردم بهترین انتخابات را انجام دادند و ار همه عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات قدردانی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار