آخرين نتايج انتخاباتي استان اصفهان/ فرماندار اردستان در گفت و گو با تابناك؛
تابناك اصفهان: غيور، فرماندار اردستان دقايقي پيش در گفت و گو با خبرنگار تابناك اصفهان پيرامون نتايج انتخابات در حوزه انتخابيه اردستان اظهار داشت: جمع آرا مأخوذه در اين حوزه 31 هزار و 126 رأي بوده كه به نوعي با وجود آن 94 درصد مردم در اين انتخابات شركت كرده اند.
کد خبر: ۱۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۴ 27 February 2016
به گزارش تابناك اصفهان، عليرضا غيور، فرماندار اردستان دقايقي پيش در گفت و گو با خبرنگار تابناك اصفهان پيرامون نتايج انتخابات در حوزه انتخابيه اردستان اظهار داشت: جمع آرا مأخوذه در اين حوزه 31 هزار و 126 رأي بوده كه به نوعي با وجود آن 94 درصد مردم در اين انتخابات شركت كرده اند.

وي ادامه داد: سيد صادق طباطبايي ن‍ژاد با 16 هزار و 33 رأي، احمد بخشايش با 6 هزار و 979 رأي و احمد رمضاني با 6 هزار و 363 رأي به ترتيب نفرات اول تا سوم در اين حوزه اننتخابيه شدند.

فرماندار اردستان ضمن تكذيب آشوب و ناآرامي در شهرستان اردستان گفت: اين انتخابات در كمال آرامش و با تلاش همه دست اندركاران به نحو احسن برگزار شد و صحبت هايي كه در شبكه هاي اجتماعي مبني بر وجود ناآرامي و اعتراض انتخاباتي دمطرح مي شود، صحت ندارد.

با اين وجود سيد صادق طباطبايي ن‍ژاد، پسر آيت الله يوسف طباطبايي نژاد، امام جمعه اصفهان به عنوان نماينده مردم اردستان راهي بهارستان مي شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار