کیش - ایرنا - بخشدار کیش گفت :میزان مشارکت مردم در بخش کیش و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حدود 80 درصد بود.
کد خبر: ۱۸۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰ 28 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، روح الله شهداد نژاد نیز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا به افزایش حضور مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت : این میزان نسبت به دوره گذشته حدود 56 درصد افزایش داشته است.

رئیس هیات اجرائی انتخابات کیش از حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات روز گذشته قدردانی و اضافه کرد: مردم با حضور خود به دنیا ثابت کردند هرجا نیاز باشد، با دولت و نظام همراه خواهند بود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین انتخابات پرشوری نشاط و امید را در جامعه زنده کرد افزود : ملت شریف ایران با صبر و متانت در پای صندوق های رای حضور یافتند و همچون گذشته ،همدلی و همراهی خود را در حمایت از دولت به نمایش گذاشتند.

بخشدار کیش اضافه کرد : شمارش آرا تا آخرین ساعات روز جمعه ادامه داشت و با توجه به اینکه فرهنگیان و مدارس در برگزاری انتخابات همکاری داشتند مدارس جزیره کیش تعطیل شد.

شهداد نژاد در مورد تخلفات صورت گرفته اظهار داشت : در بخش کیش هیچگونه تخلف انتخاباتی مشاهده نشد و تنها موارد جزئی توزیع پوستر بوده که با تذکر رفع شد.

وی با اعلام اینکه 400 نفر نیروی انسانی در برگزاری انتخابات فعالیت داشتند از همکاری مسئولان سازمان منطقه ازاد کیش ؛ ادارات و نهادها برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور قدردانی کرد.

شهداد نژاد گفت: به رغم تبلیغات سوء دشمنان و سعی در ایجاد تفرقه بین مسئولان و مردم، شرکت فعال ملت ایران در انتخابات پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های دشمنان بود.

بخشدار کیش اظهار داشت در حوزه انتخابیه بندر لنگه ، کیش ، بستک و پارسیان، از مجموع 124هزار و 342 آرای صحیح ماخوذه ، خالد زمزم نژاد با کسب 29 هزار و 977 رای و احمد جباری با کسب 29 هزار و 150 رای به مرحله دوم راه یافتند.

بخش کیش شامل جزایر کیش، لاوان و هندورابی است که 21 شعبه برای اخذ آرای مردمی در نظر گرفته شد.

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرلنگه ، کیش ، بستک و پارسیان 10 نفربودند که یکی از آنها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار