مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از شناسایی 927 مورد انشعاب غیر مجاز در کبودراهنگ خبر داد و گفت: مجوز حفر چاه جدید در 15 روستای شهرستان کبودراهنگ صادر شده است.
کد خبر: ۱۸۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 29 February 2016

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ از شناسایی 927 مورد انشعاب غیر مجاز در کبودراهنگ خبر داد و گفت: مجوز حفر چاه جدید در 15 روستای شهرستان کبودراهنگ صادر شده است.

به گزارش فارس،باقر پورقاسمی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش نگهداری روستاهای زیر پوشش خدمات آبفار کبودراهنگ در سال 94 اظهار کرد: طراحی و مهندسی مجدد، تعویض الکتروپمپ و اضافه کردن لوله‌های آب‌ده در 20 روستا با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: تعویض 15 عدد از کنتورهای حجمی بر روی خطوط انتقال و نصب 6 کنتور حجمی بر روی خطوط پمپاژ با مبلغ 4 میلیون ریال در روستاهای این شهرستان انجام شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ گفت: در پنج روستای آق‌تپه، آق‌بلاغ مرشد، پرورق، جگنلو و باغچه با جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 600 نفر زیر پوشش قرار گرفتند.

وی از اخذ مجوز حفر چاه جدید در 15 روستای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در روستاهای زیر پوشش اصلاح و توسعه شبکه به طول دو کیلومتر انجام شده است.

پورقاسمی از تخصیص 100 میلیون ریال برای تعمیر مخزن هوایی در روستاهای نورآباد و پرورق خبر داد و افزود: در روستای آب مشکین نیز لایروبی چاه به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل، تعویض الکتروپمپ در سه مرحله، تجهیز یک حلقه چاه کشاورزی با اجرای خط لوله پلی‌اتیلن به طول 300 متر و اجرای خط برق با کمک دهیار و اهالی روستا با مبلغ 80 میلیون ریال انجام شده است.

ویاز نصب کانکس در روستاهای چالو، شاوه و نوآباد با مبلغ 50 میلیون ریال خبر داد و گفت: ساخت حوضچه بتنی شیرآلات کنتور حجمی در 11 روستا با مبلغ 350 میلیون ریال از دیگر اقدامات است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: چهار دستگاه کلریناتور در سطح روستاها نصب شده و 58 مورد دستگاه کلریناتور با مبلغ 55 میلیون ریال تعمیر شده است.

وی به شناسایی 927 مورد انشعاب غیر مجاز اشاره کرد و گفت: آبرسانی سیار یک‌هزار و 303 سرویس با حجم 15 هزار و 696 متر مکعب در 24 روستا با جمعیتی بالغ بر 16 هزار و 545 نفر صورت گرفت.

پورقاسمیاز نصب هشت مورد دستگاه تله‌متری با مبلغ 450 میلیون ریال خبر داد و گفت: در روستای روعان اجرای خط انتقال و خط پمپاژ به طول هشت کیلومتر با مبلغ 5 میلیارد ریال و احداث مخزن زمینی بتنی 500 متر مکعب با مبلغ 4 میلیون ریال انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار